Tuli tässä taas seikkailtua gw:n onlinestoren sivuilla ja huomasin, että tarjollahan on vaikka minkälaisia reliikkifiguja, mitä ei oo näkyny kaupoissa sitten vuoden miekka ja kirves.
Tarkotuksena oli alunperin kasata which?-hunter(no okei witch sitten) mordheim-lauma kaverin pään menoks ja sain näppäränä lapsena mahtavan idean katsoa perus empire-varustusta konvertointi mielessä.
"Mitä hienoa tossa nyt on? mä oon tehny ton varmaa joku 100 kertaa ennen sua. pässi!" oli varmaan ensimmäinen ajatus mikä sinulle tuli mieleen. Mutta! kokeilehan kirjottaa search-palikkaan empire ja selaa pari sivua eteenpäin! Aivan käsittämättömän hienoja retro-figuja edellisestä laitoksesta!
http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9 <-halfling cook with a cleaver. mistä kaupasta tuollaisia enää saa?
Kun soppaan lisätään vielä sekin, että palikat voi tilata vaikka yksi kerrallaan suoraan gw:n helsingin putiikkiin ilman lisämaksua, on tuloksena mahtavat, jos ei suorastaan ällistyttävät mahdollisuudet konvertoijille!
Isona miinuksena on se, että kyseinen metodi syrjii niitä jotka eivät pääse/halua tulla Helsinkiin, fyysisen sijainnin tai eettisen vakaumuksen johdosta. Mutta jos tilanne sallii ja rahkeet riittää niin pistäkää ko. vaihtoehto edes korvan taakse!
parhaat palat löytyvät netistä
parhaat palat löytyvät netistä
"I Have The Power" - He-Man
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Re: parhaat palat löytyvät netistä
Makssa yks eurro puhhelinmakssu *insert somali voice here*.Nasu kirjoitti:Kun soppaan lisätään vielä sekin, että palikat voi tilata vaikka yksi kerrallaan suoraan gw:n helsingin putiikkiin ilman lisämaksua, on tuloksena mahtavat, jos ei suorastaan ällistyttävät mahdollisuudet konvertoijille!
Kyllä se on, mutta makssa 11 eurro ylimmääräisttä *insert more somali voice here*...Murhe kirjoitti:Eikös Helsingin GWn liike ole halukas toimittamaa kyseisiä figuja vielä postitse eteenpäin? Löytyykö GWn liikkeelle netistä sivuja/osoitetietoja. Itse viimeviikolla yritin etsiä pöhelinnumeroa, mutta...
-My 50 cents
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain