"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG Panssarit??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
iiro_88

IG Panssarit??

Viesti Kirjoittaja iiro_88 »

Mietin tässä vaan tässä miten uudessa white dwarffissa olleiden Imperial Guardien panssarit on maalattu eli millä väreillä ja millä tekniikalla saisi kyseiset ukot maalattua lehden mukaan? Kyseesä on siis vihreät peruspanssarit.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Empä sanokkaan millä värillä :D enkä sano millä tekniikalla vaan laitan tähän tälläset ja saat itse sumplia:
http://www.games-workshop.com/hobby/pai ... _chart.htm
vertaile ton kanssa noita värejä ja näet millä ne on maalattu jos kerran pitää just samalla värillä tehä.

Tämä kannatais myös lukata, jotta saa tietää tekniikoista
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2259

Sen vielä sanoisin, että kannattaa olla oma-aloitteinen. En viitsi ruveta selittämään tätä koko asiaa taas uudestaa, kun sen olen jo monta kertaa sanonut, eli katsoppa vaikka galleriaa, sielä on kommentteja muitten hahmoista, ja samalla myös ohjeita miten kannataisi maalata, suosittelen myös maailman huippujen maalausten katsomista, jotta saisit idean tuosta valosta ja varjosta. Eli siis jos ei itse jaksa tehdä mitään, ei kannata odottaa että se tehään sun puolesta, ei ole kovin vaikeata katsoa tota värikarttaa.
iiro_88

Eikun minua vaan kiinostaa tietää että millä väreillä kyseiset figut on maalattu kun niitä ei mielästäni niitä kuvan mukaisia figuja näy!
Mielellään seuraavalla kerralla kun joku kysyy jotain simppeliä asiaa niin siihen voisi vastata lyhyesti ja ytimekkäästi eikä millään romaanilla!!! :wink:
baretul

ÖÖ joo no siis miksi pitää kysyä simppeliä asiaa, mietis jos jokainen kysyisi täälä että mitä väriä jne jne. Aivan järjetöntä. Katsos kannattaa sekotella maaleja, otat vaikkapa noita värejä mitä luulet noissa käytetyn, ja sitten sekottelet niitä keskenään kunnes päädyt sävyyn mikä näyttää siltä mitä haluat, tai no harjaantuneemmat maalaajat tietää jo miten sekottaa, niin heidän ei tarvitse ruveta paletilla vertailemaan pahemmin. Esim väri ympyrä olisi tässäkin kätevä, näkisit päävärit jne, ja mitä tulee kun niitä mixailee keskenään.
iiro_88

Eikö joku MUU voisi kertoa yksinkertaisesti että miten ne on maalattu niin pääsemme tästäkin topicista eroon!! :?
baretul

Toivottavasti ei voi
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Ei voi. Baretul kuuluu Sotavasaran maalaajaeliittiin, joten kyllä sen sanoissa on perää, niinkuin noista sen posteista tuli ilmi.
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”