Necron säännöt
Necron säännöt
En voisiko joku selventää miten tuo warrujen reserves juttu toimii?
Ja mikäs tää monolith toimii?
Itse en ymmärrä näitä mikä johtuu a)en ole keskittynyt kunnolla tai b) en vaan osaa.
Jos joku vois auttaa?
Ja mikäs tää monolith toimii?
Itse en ymmärrä näitä mikä johtuu a)en ole keskittynyt kunnolla tai b) en vaan osaa.
Jos joku vois auttaa?
"You can run,but you can´t hide"
Homma toimii minun ymmärtääkseni niin että saat jättää warruja alussa reserviin ottaaksesi ne peliin myöhemmin monoliitin kautta, vaikka pelattavassa tehtävässä ei olisikaan sallittu reservien käyttöä.
Mutta et voi ampua 'lithin particle whip -hyökkäyksellä jos sinulla on reservissä warruja jotka voisivat tulla sen kautta peliin.
Mutta et voi ampua 'lithin particle whip -hyökkäyksellä jos sinulla on reservissä warruja jotka voisivat tulla sen kautta peliin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Oberon
-
Oberon
No kuinka niitä sitten käyttää jossain 500p patrolissa jos se noin on?Oberon kirjoitti:myös norm. tehtävissä warrut tulee vain monon läpi. et saa tuoda niitä reservistä muulla kuin monolla(paitsi jos se on sanottu scenussa).
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Oberon
Meinasin kylläkin niitä warruja... Monoliitti patrollissa, eihän sitä saa kukaan tuhottua. :? Kun kerran patrol aloitetaan yhdellä yksiköllä jättäen muut reserviin jotta tulevat myöhemmillä vuoroilla peliin, on aikalailla pakko saada ottaa ne warrut reservistä samalla lailla kuin muutkin joukot, eikö? Ja ei kai sitä niiden säännöissä kielletä?Sunbaenim kirjoitti:Ööö... Ei mitenkäänNo kuinka niitä sitten käyttää jossain 500p patrolissa jos se noin on?
1) Monoliittiä jonka armorvalue on (14+14+14=) 42 ei kukaan saa patroliin...
2) 500 pisteen peliin se kuulostaa suorastaan typerältä, kun sais pari warriorii hengiltä kaikki pheissais pois
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-