lizardmen Vs. lizardmen - pienimuotoinen nahistelu-
lizardmen Vs. lizardmen - pienimuotoinen nahistelu-
Elikkä kyseessä on siis ensimmäinen "raporttini".
Tänään, n.klo 18:00, pelattiin pienimuotoinen taistelu ystäväni kanssa (n.200pts. armeijat), minun Lizardmeneilla (kaverilla ei ole joukkoja).
Eli kummallakin oli:
- Skink Shamani - Generalina ( 3 perus taikaa ja 1 Magic itemi)
- 15 Saurusta
- 20 Skinkkiä
-Kirjoitan matsin muistista jotenka voi olla etta jotain puuttuu-
1. Minun vuoro.
Ensimmäinen skinkki ryhmä ampuu kymmenen skinkin ryhmää, tappaen viisi, skinkit munaavat panic-testin ja juoksevat kentältä.
Toinen skinkki ryhmä tulittaa jälleen toista skinkki ryhmää, tappaen 3. Saurukset liikkuvat 4".
1.Vastustajan vuoro.
Vastustaja tulittaa Sauruksia mutta ei saa mitaan aikasiksi.
2. Minun vuoro Saurukseni Hyökkäävät vastustajan Skinkki ryhmään tuhoten samantien kokoporukan.
Skinkkini tulittavat vastustajan Sauruksia, tappaen 3.
2. Vastustajan vuoro.
Vastustaja hyökkää kenraalillana omien sauruksiensa kimppuun, saamatta mitään aikaan. Saurukset eivät myöskään tee mitään.
3. Minun vuoro.
Saurukseni hyökkäävät vastustajan Saurusten selkään, jotka munaavat kaiken kukkuraksi panic testin, tämän jälkeen Saurukseni Pursuavat ja lahtaavat koko porukan. Saurukseni pääsevät vielä hyökkäämään Kenraalin kimppuun woundaamatta häntä, Skinkkini liikkuvat.
3. Vastustajan vuoro
-ei saa mitään aikasiksi- Saurukseni hakkaavat vastustajan palasiksi.
Eli:
Tapoin : Kaikki vastustajan yksiköt (35+kenraali)
Menetin: En mitään, en saanut edes woundia.
En sitten tiedä mitenkä kyseisiä pisteitä lasketaan tai mitään, voi olla että unohdimme joitain sääntöjä (en edes tiedä kaikkea). Mutta aika massa tappo toi kyllä oli.
Tänään, n.klo 18:00, pelattiin pienimuotoinen taistelu ystäväni kanssa (n.200pts. armeijat), minun Lizardmeneilla (kaverilla ei ole joukkoja).
Eli kummallakin oli:
- Skink Shamani - Generalina ( 3 perus taikaa ja 1 Magic itemi)
- 15 Saurusta
- 20 Skinkkiä
-Kirjoitan matsin muistista jotenka voi olla etta jotain puuttuu-
1. Minun vuoro.
Ensimmäinen skinkki ryhmä ampuu kymmenen skinkin ryhmää, tappaen viisi, skinkit munaavat panic-testin ja juoksevat kentältä.
Toinen skinkki ryhmä tulittaa jälleen toista skinkki ryhmää, tappaen 3. Saurukset liikkuvat 4".
1.Vastustajan vuoro.
Vastustaja tulittaa Sauruksia mutta ei saa mitaan aikasiksi.
2. Minun vuoro Saurukseni Hyökkäävät vastustajan Skinkki ryhmään tuhoten samantien kokoporukan.
Skinkkini tulittavat vastustajan Sauruksia, tappaen 3.
2. Vastustajan vuoro.
Vastustaja hyökkää kenraalillana omien sauruksiensa kimppuun, saamatta mitään aikaan. Saurukset eivät myöskään tee mitään.
3. Minun vuoro.
Saurukseni hyökkäävät vastustajan Saurusten selkään, jotka munaavat kaiken kukkuraksi panic testin, tämän jälkeen Saurukseni Pursuavat ja lahtaavat koko porukan. Saurukseni pääsevät vielä hyökkäämään Kenraalin kimppuun woundaamatta häntä, Skinkkini liikkuvat.
3. Vastustajan vuoro
-ei saa mitään aikasiksi- Saurukseni hakkaavat vastustajan palasiksi.
Eli:
Tapoin : Kaikki vastustajan yksiköt (35+kenraali)
Menetin: En mitään, en saanut edes woundia.
En sitten tiedä mitenkä kyseisiä pisteitä lasketaan tai mitään, voi olla että unohdimme joitain sääntöjä (en edes tiedä kaikkea). Mutta aika massa tappo toi kyllä oli.
- DJ_Silverpig
...
Mielestäni skinkkishamaanilla ei voi olla kahta taikaa enempää!!!
No... Pelasin minäkin ensimmäisen pelini vajailla säännöillä...
No... Pelasin minäkin ensimmäisen pelini vajailla säännöillä...
Possu
Sipulih kirjoitti:Joo hauskaa oli, niinkuin Warhammereissa kuuluukin(?) olla.
mitä kuuluuko figupelaamisen olla hauskaa???ja miten se kaverisi kenraali hyökkäsi omien saurustensa kimppuun???tietääkseni lizardmenit eivät vielä kärsi animostystä...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
- DJ_Silverpig