Dark Elfit
Dark Elfit
Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
Viimeksi muokannut pentti, To 25.09.2003 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
ChaosBonzai
Minun mielestäni jokainen voi olla ylpeä mistä vaan armeijasta, vaikka Vampire countseista...
Mikä olisi Warhammerin idea jos kaikki rodut olisivat vain "hyviä"?
Kyllä jonkun tarvii tehdä poikkeus ja pistää vähän ranttaliks
Jos olisi DElf armeija olisin ylpeä siitä, mutta kun ei ole
Painotan edelleen että jokainen voi olla ylpeä mistä vaan armeijasta.
Mikä olisi Warhammerin idea jos kaikki rodut olisivat vain "hyviä"?
Kyllä jonkun tarvii tehdä poikkeus ja pistää vähän ranttaliks
Jos olisi DElf armeija olisin ylpeä siitä, mutta kun ei ole
Painotan edelleen että jokainen voi olla ylpeä mistä vaan armeijasta.
-
Jake da evil
delffit on pahiksii ja jos ne onnistuis ni (eli ne pääse lähelle mutta sitten tulee joku hihhuli sukkahousu homppeli ja pieksee ne) helffit tuhottais, mitä Järkee?
sit helffi pelaajat itkis ko niitten sukkahousut revittiin...
se on näiden legendaaristen markkina jumalten syytä
jos paha voittais ei olis enää hyviksii jne...
sit helffi pelaajat itkis ko niitten sukkahousut revittiin...
se on näiden legendaaristen markkina jumalten syytä
jos paha voittais ei olis enää hyviksii jne...
DaTasteMySword!
Siis käpsyjen ja helffien systeemithän oli sellaiset että ne oli toistensa vastakohtia. Mm. phoenix king käppäili käpsymegakunkun luo ja vei ulthuanin hienointa viiniä lahjaksi ja käpsykunkku kulautti sen kerralla alas ja antoi vastalahjaksi elffikunkulle monta tynnyriä olutta.
Ja sitten tämä kun nämä käpsylähetit meni ulthuaniin vaatimaan hyvitystä niin tämä peeloelffikunkku piti hauskaa ja päätti nöyryyttää käpsyjä ihan vittuillakseen. Turha niitä dark elffejä kaikesta on syyttää =P
Ja sitten tämä kun nämä käpsylähetit meni ulthuaniin vaatimaan hyvitystä niin tämä peeloelffikunkku piti hauskaa ja päätti nöyryyttää käpsyjä ihan vittuillakseen. Turha niitä dark elffejä kaikesta on syyttää =P
Eye is green.
-
The Scientist
Itse olen jalohaltiain sotajoukon ylpeä kenraali, mutta mikäli Synk'haltioita komentaisin, ylpeä olisin heistä. Kukaan ei ole tainut mainita vielä kuinka Synk'haltiain soturit ovat taistelleet pohjoisilla rajoillaan vaikka kuinka pitkään. Mitä jos heidän puolustuksensa olisi pettänyt? kaaos olisi saanut lisää alueita ja sitä kautta lisää resursseja, joka olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi koko muulle maailmalle.
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Dark Elfit, kaiken pahan alku
Älä ota sitä vakavastiSkirmuna kirjoitti:Ilman dark elfejä muuten olis Vanha Maailma parempi paikka elää. Ilman niiden tyhmiä juttuja kääpiöt tykkäis vielä haltioista, se koko sota oli kokonaan delffien syytä. Sitä paitsi niiden oli kai tarkotus heikentää Ulthuania sen verran, että ne sais sen, mutta mokomat lehmänpenikat ei edes onnistuneet! Aina niitten suunnitelmat menee mönkään, ku ne on niin huonoja ja huolimattomia. Mietin vaan, voiko kukaan itteään kunnioittava pelaaja olla ylpee delf armeijastaan? Aika niidenkin kerran puolustautua.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Onko tosiaan? En oo lukenu dark elfien kirjaa (paitsi vähän edellisen painoksen tavaraa).Chendar kirjoitti:Itse olen jalohaltiain sotajoukon ylpeä kenraali, mutta mikäli Synk'haltioita komentaisin, ylpeä olisin heistä. Kukaan ei ole tainut mainita vielä kuinka Synk'haltiain soturit ovat taistelleet pohjoisilla rajoillaan vaikka kuinka pitkään. Mitä jos heidän puolustuksensa olisi pettänyt? kaaos olisi saanut lisää alueita ja sitä kautta lisää resursseja, joka olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi koko muulle maailmalle.
Dark elf-pelaajat, älkää ottako tuota alkuista vakavasti, mutta huomioikaa, että dark elfien isot pomot on äpäriä..
Siellähän puolella karttaa pohjoisessa synk'haltiat ovat vahtineet pohjoista rajaansa pitkään ja menestyksellä... vartiotornien ketju tähyää kohti aavaa tyhjyyttä ja kaaoksen voimat ovat aina lyöty takaisin...
Ja äpäriä? Ja kukas se taas olisikaan Ulthuanin todellista kuningas-sukua... 
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Kyllä, minä olen ylpeä kaikesta kansani maailmaan tuomasta pahuudesta. Lisää on tulossa, ja enemmän olisi tullut jos joukkojamme olisivat johtaneet kyvykkäämmät kenraalit, esimerkiksi minä. Ehkä joku päivä kansamme saa kyvykkäämmän johtajan, mahdollisesti minut, mutta siihen päivään asti aion pysyä täysin uskollisena Noitakuninkaalle.
-Beastlord Thelkor
-Beastlord Thelkor
-
Yksisilmä-Joe
Syytä R.A Salvatorea. Ilman sitä GW ei olis varmaan ikinä keksiny laittaa fantasyyn dark elvoja. Monet hommat on lähes suoraan kopioitu, kuten Rapeating Crossbow, naiset loitsijoina (vaikkakin Drow-trilogiassa papittarina) ja Cold One Knights (Liskoratsastajat) ja yleensäkin koko armeijan tyyli. Ja kyllä siitä voi olla ylpeä, minä olen. Ihan typerää ja lapsellista tuollainen ruikutus. Mitä luulet saavasi aikaan tällä keskustelulla? Eihän tämä tee kuin ihmiset vihaiseksi ja kohta koko topicci on taistelutanner jossa on Dark Elf pelaajat vs. High Elf pelaajat, Ogret palloilee muuten vaan ja Wood Elffit valittaa taustalla.Skirmuna kirjoitti:Ilman dark elfejä muuten olis Vanha Maailma parempi paikka elää. Ilman niiden tyhmiä juttuja kääpiöt tykkäis vielä haltioista, se koko sota oli kokonaan delffien syytä. Sitä paitsi niiden oli kai tarkotus heikentää Ulthuania sen verran, että ne sais sen, mutta mokomat lehmänpenikat ei edes onnistuneet! Aina niitten suunnitelmat menee mönkään, ku ne on niin huonoja ja huolimattomia. Mietin vaan, voiko kukaan itteään kunnioittava pelaaja olla ylpee delf armeijastaan? Aika niidenkin kerran puolustautua.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
Drowit eivät ole R.A. Salvatoren keksintöä, vaan ne ovat D&D:n taustamaailmasta Forgotten Realms. Herra Salvatore nyt vaan sattuu kirjoittamaan romaaneja tuosta Forgotten Realmsista. Tämä on niin yleinen erehdys että...Yksisilmä-Joe kirjoitti:Syytä R.A Salvatorea.
Hiukka nipottamista, mutta ei ole oiken antaa ihmisille väärää tietoa.
-
Grand Admiral Prawn