"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Elfit

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
pentti

Dark Elfit

Viesti Kirjoittaja pentti »

Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
Viimeksi muokannut pentti, To 25.09.2003 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Minun mielestäni jokainen voi olla ylpeä mistä vaan armeijasta, vaikka Vampire countseista...
Mikä olisi Warhammerin idea jos kaikki rodut olisivat vain "hyviä"?
Kyllä jonkun tarvii tehdä poikkeus ja pistää vähän ranttaliks :)
Jos olisi DElf armeija olisin ylpeä siitä, mutta kun ei ole ;)
Painotan edelleen että jokainen voi olla ylpeä mistä vaan armeijasta.
Jake da evil

Viesti Kirjoittaja Jake da evil »

delffit on pahiksii ja jos ne onnistuis ni (eli ne pääse lähelle mutta sitten tulee joku hihhuli sukkahousu homppeli ja pieksee ne) helffit tuhottais, mitä Järkee?
sit helffi pelaajat itkis ko niitten sukkahousut revittiin...
se on näiden legendaaristen markkina jumalten syytä
jos paha voittais ei olis enää hyviksii jne...
DaTasteMySword!
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Siis käpsyjen ja helffien systeemithän oli sellaiset että ne oli toistensa vastakohtia. Mm. phoenix king käppäili käpsymegakunkun luo ja vei ulthuanin hienointa viiniä lahjaksi ja käpsykunkku kulautti sen kerralla alas ja antoi vastalahjaksi elffikunkulle monta tynnyriä olutta.
Ja sitten tämä kun nämä käpsylähetit meni ulthuaniin vaatimaan hyvitystä niin tämä peeloelffikunkku piti hauskaa ja päätti nöyryyttää käpsyjä ihan vittuillakseen. Turha niitä dark elffejä kaikesta on syyttää =P
Eye is green.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Kyllä, olen ylpeä dark elffeistä. Kyllä dark elffit tuhonnut oikeasti ulthuanin partasodan jälkeen, GW:n fluffin kirjoittajat olivat vain erimieltä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Tuota, kaaoshan on lopuksi kaiken tuon takana. Ilman Slaanesta War Of Sunderendingia ei olisi tullut. Ja kaaos luultavasti kuiski pahuuksia Malekithin korviin.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

jos olis DE armeija niin olisin siitä erittäin ylpee! ne on toisiks hinoin/siistein/tyylikkäin armeija koko pelissä!(kääpiöt johtaa)
Cleanse and purify!
Chendar

Viesti Kirjoittaja Chendar »

Itse olen jalohaltiain sotajoukon ylpeä kenraali, mutta mikäli Synk'haltioita komentaisin, ylpeä olisin heistä. Kukaan ei ole tainut mainita vielä kuinka Synk'haltiain soturit ovat taistelleet pohjoisilla rajoillaan vaikka kuinka pitkään. Mitä jos heidän puolustuksensa olisi pettänyt? kaaos olisi saanut lisää alueita ja sitä kautta lisää resursseja, joka olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi koko muulle maailmalle.
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
Oikolukuhirvi
Viesti:

Re: Dark Elfit, kaiken pahan alku

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Skirmuna kirjoitti:Ilman dark elfejä muuten olis Vanha Maailma parempi paikka elää. Ilman niiden tyhmiä juttuja kääpiöt tykkäis vielä haltioista, se koko sota oli kokonaan delffien syytä. Sitä paitsi niiden oli kai tarkotus heikentää Ulthuania sen verran, että ne sais sen, mutta mokomat lehmänpenikat ei edes onnistuneet! Aina niitten suunnitelmat menee mönkään, ku ne on niin huonoja ja huolimattomia. Mietin vaan, voiko kukaan itteään kunnioittava pelaaja olla ylpee delf armeijastaan? Aika niidenkin kerran puolustautua.
Älä ota sitä vakavasti
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
pentti

Thunderhammer kirjoitti:jos olis DE armeija niin olisin siitä erittäin ylpee! ne on toisiks hinoin/siistein/tyylikkäin armeija koko pelissä!(kääpiöt johtaa)
Loistava vastaus!! :)
pentti

Okei, ehkä hätäilin niiden synk'haltiain kaa. Hyviä perusteluja muuten (suurin osa =D).
Jotenkin noiden delf ja helf pelaajien välillä riidoissa mainitaan aina sukkahousut, ootteko huomanneet?
pentti

Chendar kirjoitti:Itse olen jalohaltiain sotajoukon ylpeä kenraali, mutta mikäli Synk'haltioita komentaisin, ylpeä olisin heistä. Kukaan ei ole tainut mainita vielä kuinka Synk'haltiain soturit ovat taistelleet pohjoisilla rajoillaan vaikka kuinka pitkään. Mitä jos heidän puolustuksensa olisi pettänyt? kaaos olisi saanut lisää alueita ja sitä kautta lisää resursseja, joka olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi koko muulle maailmalle.
Onko tosiaan? En oo lukenu dark elfien kirjaa (paitsi vähän edellisen painoksen tavaraa).
Dark elf-pelaajat, älkää ottako tuota alkuista vakavasti, mutta huomioikaa, että dark elfien isot pomot on äpäriä.. :wink:
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Siellähän puolella karttaa pohjoisessa synk'haltiat ovat vahtineet pohjoista rajaansa pitkään ja menestyksellä... vartiotornien ketju tähyää kohti aavaa tyhjyyttä ja kaaoksen voimat ovat aina lyöty takaisin... :wink: Ja äpäriä? Ja kukas se taas olisikaan Ulthuanin todellista kuningas-sukua... :roll:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
pentti

No en minä niistä haltioista tiedä... mutta joku varmaan ansaitsi sen paikan paremmin kuin Malekith.
vc

Viesti Kirjoittaja vc »

Ilman delffejä ei olisi myöskään epä kuolleita.
pentti

Loistavaa! Oliskohan aika kääpiöille ja helffeille mennä antamaan hyvien käytöstapojen oppitunteja delfeille?
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Kyllä, minä olen ylpeä kaikesta kansani maailmaan tuomasta pahuudesta. Lisää on tulossa, ja enemmän olisi tullut jos joukkojamme olisivat johtaneet kyvykkäämmät kenraalit, esimerkiksi minä. Ehkä joku päivä kansamme saa kyvykkäämmän johtajan, mahdollisesti minut, mutta siihen päivään asti aion pysyä täysin uskollisena Noitakuninkaalle.

-Beastlord Thelkor
Yksisilmä-Joe

Viesti Kirjoittaja Yksisilmä-Joe »

Skirmuna kirjoitti:Ilman dark elfejä muuten olis Vanha Maailma parempi paikka elää. Ilman niiden tyhmiä juttuja kääpiöt tykkäis vielä haltioista, se koko sota oli kokonaan delffien syytä. Sitä paitsi niiden oli kai tarkotus heikentää Ulthuania sen verran, että ne sais sen, mutta mokomat lehmänpenikat ei edes onnistuneet! Aina niitten suunnitelmat menee mönkään, ku ne on niin huonoja ja huolimattomia. Mietin vaan, voiko kukaan itteään kunnioittava pelaaja olla ylpee delf armeijastaan? Aika niidenkin kerran puolustautua.
Syytä R.A Salvatorea. Ilman sitä GW ei olis varmaan ikinä keksiny laittaa fantasyyn dark elvoja. Monet hommat on lähes suoraan kopioitu, kuten Rapeating Crossbow, naiset loitsijoina (vaikkakin Drow-trilogiassa papittarina) ja Cold One Knights (Liskoratsastajat) ja yleensäkin koko armeijan tyyli. Ja kyllä siitä voi olla ylpeä, minä olen. Ihan typerää ja lapsellista tuollainen ruikutus. Mitä luulet saavasi aikaan tällä keskustelulla? Eihän tämä tee kuin ihmiset vihaiseksi ja kohta koko topicci on taistelutanner jossa on Dark Elf pelaajat vs. High Elf pelaajat, Ogret palloilee muuten vaan ja Wood Elffit valittaa taustalla.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Yksisilmä-Joe kirjoitti:Syytä R.A Salvatorea.
Drowit eivät ole R.A. Salvatoren keksintöä, vaan ne ovat D&D:n taustamaailmasta Forgotten Realms. Herra Salvatore nyt vaan sattuu kirjoittamaan romaaneja tuosta Forgotten Realmsista. Tämä on niin yleinen erehdys että...

Hiukka nipottamista, mutta ei ole oiken antaa ihmisille väärää tietoa.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Mutta Salvatore teki Droweista suosittuja kirjoillaan... No? Tuskin kukaan tietäisi tai välittäisi jostakin maanalaisista tontuista ilman Drizzt Do'Urdenia.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”