"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deep Strike

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
-GaMeR-

Deep Strike

Viesti Kirjoittaja -GaMeR- »

jos tekee esim Deamon Princellä Deep Striken nii voiks sillä tehä enää sillä vuorolla jotain???
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Vastaus löytyy Warhammer 40,000 sääntökirjasta...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-GaMeR-

en omista sitä joten voitko kertoa??
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

-GaMeR- kirjoitti:en omista sitä joten voitko kertoa??
Kannattanee ostaa/lainata.

Voi ampua (ja liikkua?) mutta ei assaultoida. Enpä muista saako demoniprinssiä jättää deep strikeen.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Miten voit pelata peliä, jos sinulla ei ole sen sääntöjä? Täällä foorumilla ei ole tarkoitus jakaa sääntöjä ilmaiseksi, koska se on laitonta...
Phil Kelly says "No!"
-GaMeR-

moni pelikaveri on lukenut rulebookkia ja olen itsekkin lukenut mut ei aina vaa tuu mielee lukee tommosii juttuja!
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

-GaMeR- kirjoitti:moni pelikaveri on lukenut rulebookkia ja olen itsekkin lukenut mut ei aina vaa tuu mielee lukee tommosii juttuja!
Jeps, ymmärrettävä ongelma. Suosittelen listaamaan kiinnostavat asiat ylös, ja kun sitten ansikerran lainaat jostain kirjan, niin luet ne ajatuksen kanssa läpi.

Pelaa ihan reilusti vaan muutama peli, kyllä ne säännöt alkaa hahmottua ennenpitkää. Pelaamisen ohessa kun lukee epäselvät säännöt, niin pitäisi jäädä paremmin mieleen. Ja kun sittenkin vielä jää säännön merkitys epäselväksi, niin sitten on oikea hetki kysyä sitä täällä.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Säännöt”