Tyranids army?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
quiritzen

Tyranids army?

Viesti Kirjoittaja quiritzen »

Ajattelin tässä koota Tyranid armeijan (1000 pts) joten olisko kellään mitään hyviä vinkkejä/armeijalistaa?
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

No voit tehdä joko

a)peruslistan mukaan
b)säätää omia yksiköitä kirjan mutaatiotaulukoita yms. käyttämällä
-->paljon isoja mosia jotka ampuu sekä wankkaajia
-->massa-gauntit plus pari hiveä yms.
-->jotain muuta yhtä ovelaa
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Nervin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nervin »

Joo ja sellainen juttu että omasta kokemuksesta voin kertoa että pienissä peleissä ei nideillä pärjää... Itse yleensä pelaan vain 2000+ pelejä, mutta kyllä niitä "virallisia" täytyy kituutella 1500pts:lla... Mutta ei tuhatta pistettä.. Ei Ei Ei.
Mutta itse suosittelisin (isoihin peleihin) että otat kaksi biomorphattua hive tyranttia, joilla siivet ja kahdet scything talon parit. Carnifexi on ihan kätevä ja tälle voi ottaa vastustajan kiusaksi guardeja, jotka ovat aika ärsyttäviä... Zoanthropet ovat käteviä warp blastilla ja biovoreista ei ole tietoa (vasta itse tilasin). Warriorit ja Genestealerit pienissä peleissä pisteiden haaskausta. Isoissa toimivat nuo genestealerit ainakin paremmin. Lictorit hauskoja, ja itse olen niillä saanut yllätettya vastustajan land riderit moneen oteeseen ja rending clawien avulla tuhonnut niitä aika mukavasti. Perussääntö: Gauntteja, gauntteja ja vielä lisää gauntteja! Itse tykkään biomorphailla gaunteistani (hormagaunteista) sellaisia WS4 I5 tappajia jotka iskevät monta kertaa, mutta monet tykkäävät pitää näitä halvempina ja ottaa enemmän, mutta itselläni on 48 gaunttia riittänyt... Tunnustan että lissää pitäisi olla. Ravenerit ovat kivoja rending claweilla. Mutta ostat vaan paljon porukkaa ja pelaat paljon niin omat taktiikat alkavat kyllä kehittyä ja löydät oman "tyylisi". Siitä se lähtee! :)
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

tyraniidejä voi tehdä parilla tapaa joko hauskan tai sitten ei niin hauskaan tai jonkin virityksen. No siis gauntit ovat voiton avain mutta biovoret ovat kanssa todella tärkeitä armeijaan eli ota niitäkin muutama auttavat kummasti pelatessa muita hordeja vastaan.
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”