Olen ajatellut hankkia giantin mun beastmen armeijaan, mutta siitä pitäs saada enemmän chaosmainen.
en oo mikään taitava green stuffilla eli älkää ehdottako mitään mahdottomia sculptauksia, esim maha auki.. koska se on mun sculptaus taidoilla aivan mahdotonta, ellette sitten suurinpiirtein kerro tarkat ohjeet.
itse oon ajatellut pistää molemmat päät sille, mutta tuntuu ettei se riitä, koska haluaisin sen erottuvan muiden tekemien chaos gianttien joukosta. myös maalaustapaa saa ehdottaa, pelaan undivided armeijalla.
kettu kuittaa
Chaos giant
Chaos giant
Always look on the bright side of life...[whistle]
Ekana tulee mieleen et maalauttaisit sen kalpeeks ja tukka tummalla (mustalla). Voisit lisätä sille kettinkejä joka paikkaan (helppoa, laitat vain kettingin mihin haluat ja liimaa perään. Muista toki katsoa, ettei kettinki mene ihan miten sattuu...) Ja esimerkiksi ylimääräisiä raajoja. Pieni karvapeite johonkin, kuten selkään voisi olla myös jees. OK, kuulostaa vaikealta, mutta on oikeesti tosi simppeli operaatio. Kunhan vain levität kivan näköisen läntin Green stuffia johonkin, esim selkään ja tökit sitä veitsellä. Kun olet tarpeeksi tökkinyt alkaa juttu näyttää taljalta...
Jos vain saat kuvia, niin postaa ne toki tänne...
Jos vain saat kuvia, niin postaa ne toki tänne...
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...