Darkeleves
Darkeleves
Mitä ostaisin seuraavaksi oon ostanu jo 1 pakan CoKnightei.
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying
Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
- Old Dwarf Saying
Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
Itsekin olen sitä mieltä että ensin armeijakirja ja sitten vasta joukot, mutta nyt kun vaivuduin kirjottamaan niin miksei paria vinkkiäkin.
Suosittelisin ostamaan vähintään 5 Dark Rideria, nämä tulevat aina hyvään käyttöön. Myös RCB miehet ovat hyödyllisiä, halpoja kun alkavat olemaan revisionin myötä. Pari Repaer Bolt Throweria voisivat olla hyödyllisiä ja sitten myös maagi tai pari. sitten loput riippuu mitä oikeastaan haluat armeijalta.
Nämä ovat minun neuvoni. toivottavasti auttoi
Suosittelisin ostamaan vähintään 5 Dark Rideria, nämä tulevat aina hyvään käyttöön. Myös RCB miehet ovat hyödyllisiä, halpoja kun alkavat olemaan revisionin myötä. Pari Repaer Bolt Throweria voisivat olla hyödyllisiä ja sitten myös maagi tai pari. sitten loput riippuu mitä oikeastaan haluat armeijalta.
Nämä ovat minun neuvoni. toivottavasti auttoi
Näyttäähän tuo kohtalaiselta. 470 pistettä on melko paljon, mutta sillä saa level 4 high sorsan, joka pystyy hieman iskemäänkin taistelussa (3 S6 killing blow attakkia chargessa ja Sulephet päälle), 4+ wardi, Ld10, ja Enchanting Beauty kaupan päälle. Eli oikeastaan vaikuttaa yhdeltä parhaalta Spessulta - ei ylitehokas, komea figu, käyttökelpoinen ja kohtuullisen edullinen pisteissä.
-
The Scientist
Nämä viestit ovat aika legendaarisia. Eikä nyt missään hyvässä mielessä.
No. Kuten on jo sanottu DE -armeija ilman Dark ridereita ei ole armeija. Lisäksi bolt throwerit ovat hyödyllisiä. Corea täyttämään kannattaa ottaa myös warrioreja, niin crosbowlla kuin keihäillä. Revisionin myötä ne on hinta/laatu suhteeltaan yksi Dark elffien parhaimpia yksiköitä.
Kun aletaan puhumaan sitten special-choisseista, niin kannattaa muistaa executionerit ja witch elffit. Myös ne cold one knightit on hyviä.
Black guardit voi samantien unohtaa, vaikka revisionin ansiosta tilanne vähän parani.
No. Kuten on jo sanottu DE -armeija ilman Dark ridereita ei ole armeija. Lisäksi bolt throwerit ovat hyödyllisiä. Corea täyttämään kannattaa ottaa myös warrioreja, niin crosbowlla kuin keihäillä. Revisionin myötä ne on hinta/laatu suhteeltaan yksi Dark elffien parhaimpia yksiköitä.
Kun aletaan puhumaan sitten special-choisseista, niin kannattaa muistaa executionerit ja witch elffit. Myös ne cold one knightit on hyviä.
Black guardit voi samantien unohtaa, vaikka revisionin ansiosta tilanne vähän parani.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
noista Executionereista ja Witch elffeistä vielä sen verran että jos on vähänkin paremmin kestävää tai enemmän ampuvaa porukkaa nii laita samantien executionerit ja unohda witch elffit. Vaikka Witch elffit tappaaki sitä porukkaa kovaa tahtia nii pitää muistaa että ne on riippuvaisia ensimmäisen vuoron breikkauksesta jo...
tällein vähän asiasta sivuun nii sain vihollisen 40 night goblinin groupin breikattua kymmenellä witch elffillä ja pursuitissa tapoinki ne loput... kaveria härnäs pikkasen
[/b]
tällein vähän asiasta sivuun nii sain vihollisen 40 night goblinin groupin breikattua kymmenellä witch elffillä ja pursuitissa tapoinki ne loput... kaveria härnäs pikkasen
-
zakug_the_insane
Eivätkä witch elffit edes hankkineet pisteitään takaisin siitä mätöstäTonTTu kirjoitti:tällein vähän asiasta sivuun nii sain vihollisen 40 night goblinin groupin breikattua kymmenellä witch elffillä ja pursuitissa tapoinki ne loput... kaveria härnäs pikkasen[/b]
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.