Onko siis otsikossa mainituilla hahmoilla jotain ulkonäöllisiä eroja, vai voiko sergeantin upgradeta veteraaniksi pelkästään maksamalla lisää pisteitä? En muistaakseni missään nähny "veteran sergeant"-figuuria.
Ja sitten HQ yksiköistä.
Ohjekirjasta en oikein saanut selvitettyä kunnolla tätä asiaa.
Voiko hq:ksi laittaa pelkästään esim. Apotecharyn, techmarinen tms.
vai onko hq yksikkö ihan normaali unit. Mitä ukkoja tuon hq:n pitää sisältää?
Sergeant / veteran sergeant. HQ
-
TranssiApina
Muovilaatikoissa tulee yleensä osat joilla voit rakentaa Sergeantin, sama figu käy myös Veteran Sergeanttina.
Tosin jos haluat koristeellistuutta ukkoon niin siihen voi jotain säätää. Esim. Marinelle Greenstuffilla laakeriseppeleen olkapadiin. Näin olen itse joskus tehnyt.
Command Squad toimi muistaakseni sillein että se ostetaan Commanderille ja siinä on 4 Veteran marinea jotka voi sitten upgradeta Techmarineksi, Apotecharyksi, Standart Beareriksi yms.
Tosin jos haluat koristeellistuutta ukkoon niin siihen voi jotain säätää. Esim. Marinelle Greenstuffilla laakeriseppeleen olkapadiin. Näin olen itse joskus tehnyt.
Command Squad toimi muistaakseni sillein että se ostetaan Commanderille ja siinä on 4 Veteran marinea jotka voi sitten upgradeta Techmarineksi, Apotecharyksi, Standart Beareriksi yms.
"If it bleeds, we can kill it."
-
Rullahiiri
- The Captain
- Valvoja
Veteraanikersantteja on myös metallisina, jos haluaa korostaa ulkonäöllistä eroa tavalliseen (näillä on yleensä jotain kivaa erikoisvarustusta kuten bionicseja, power weaponeita ja killuttimia). Eri chaptereille löytyy omia kessuja.
HQ:ksi ostetaan ukko, joka löytyy Codexin HQ-kohdasta, eli hero, chaplain tai librarian. Näille voi ostaa Command squadin, johon sisältyy vähintään viisi marinea. Näistä yhden voi korottaa techmarineksi, yhden lipunkantajaksi ja yhden apoteekkariksi (ja yhden veteraanikessuksi). Eli pelkkää apteekkaria tai tekua ei HQ:ksi saa.
HQ:ksi ostetaan ukko, joka löytyy Codexin HQ-kohdasta, eli hero, chaplain tai librarian. Näille voi ostaa Command squadin, johon sisältyy vähintään viisi marinea. Näistä yhden voi korottaa techmarineksi, yhden lipunkantajaksi ja yhden apoteekkariksi (ja yhden veteraanikessuksi). Eli pelkkää apteekkaria tai tekua ei HQ:ksi saa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.