Haluaisin tietää vinkkejä miten maalaisin delffieni beissit (lähinnä hiekan)?
Olen yrittänyt joitakin väriyhdistelmiä, mutta niistä ei tahdo tulla tarpeeksi hienoja. Haluan maalata basen reunat mustaksi.
Miten maalaisin delffieni baset?
-
-=Shadowblade=-
Miten maalaisin delffieni baset?
Orionissa on sitä jotakin...
Itsekin jätän delffieni basen reunat mustiksi. No laita hiekkaa pohjamaalaa mustaksi (itse pohjamaalaan ne vetisellä mustalla, se leviää nopeasti joka koloon) ja drybrushaa ensin harmaalla ja sitten valkosella. Näin olen tehnyt beastieni baset.
Good luck
Good luck
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
- I.C. Wiener
- Viesti:
No yleensä on ollut tapana että tumman ruskeeta-vaaleempaa-vaaleempaa-bleached bonea. Voisithan tehdä myös jonkun teeman niille beisseille kuten Lunta,suota,hiekkaa (no sopii ehkä paremmin tomb kingeille), tms. Static grass on myös tosi hyvä lisä sitten sen hiekan maalauksen jälkeen. Varmaan jostai scorched brownista vois alottaa brybrushaten aina vaaleammalla tai sitten alottaa valmiiks vaikka graveyard earthilla ja laittaa siihen jonku tumman pesun tai inkin. Ja tietenkin jos johonkin paikkaan menee liikaa maalia voi virheen sitten peittää static grassilla. Sillä tavalla miun armeijasta on beissattu kaikki figut. Mitä enemmän ruohoa, sitä huonommin meni hiekan maalaus.
EDIT:
vitsivitsi. en itekkää tienny tosta.
EDIT:
ai tollanenkin on.. No mikset sitte menny ettii sieltä f****n' n00b!RutGut GobSmakka kirjoitti:http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=2804
vitsivitsi. en itekkää tienny tosta.