"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos warriors

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Puolijohdediodi

Chaos warriors

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

onkos tietoa milloinka niitä uusia kaaoswarrioreita pitäisi kauppoihin ilmestyä?
voisi demoniarmeijaa vahvistaa kuolevaisilla, tähän mennessä en ole warrioreihin koskenut moisten kenoselkien (hunchback) takia :wink:
jullevi
Valvoja

Re: Chaos warriors

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Puolijohdediodi kirjoitti:onkos tietoa milloinka niitä uusia kaaoswarrioreita pitäisi kauppoihin ilmestyä?
voisi demoniarmeijaa vahvistaa kuolevaisilla, tähän mennessä en ole warrioreihin koskenut moisten kenoselkien (hunchback) takia :wink:
Ensi kesänä. Ei ne vanhatkaan nyt NIIN pahoja ole, kyllä niistä saa ihan pelattavan näköisiä kun vähän muokkaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Eikös nuo vanhatkin ole jo uusittuja. Siis minun käsitykseni mukaan viitoslaitkosen muvisien kaamos miesten hilparit olivat metallisia. Vai kuinka on? Ovathan ne nykyiset aika kämäsiä, mutta kyllä minä olen ainakin aika hyvän näköisiä omista nurgle miehistäni saanut pienellä konversio vaivalla. Eivät tosin mene regiment baseen... :roll: Tosin käytän niitä vain path to gloryssa, joten sillä ei ole pahmmin loppujen lopuksi minulle väliä. Tosin jos tyylikkäitä warrioreja ei saa oikeassa pelissä sitten ragimentiksi, niin mitäs hyötyä niistä silloin on, pitäisi vain keksiä toisenlainen tyyli konveerata. :) Millaisiakohan niistä uusista sitten tulee...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Rune kirjoitti:Eikös nuo vanhatkin ole jo uusittuja. Siis minun käsitykseni mukaan viitoslaitkosen muvisien kaamos miesten hilparit olivat metallisia. Vai kuinka on...
Torsot ja päät, eli ne mitkä tuntuvat haittaavan eniten (vaikka itse pidän vähiten aseista), ovat samoja kuin silloin kun kaaossoturit julkaistiin ensimmäisenä multi-part regimenttinä. Tulevat kaaossoturit sopivat ehkä paremmin 6th ed kaaos-lookkiin, tiedä sitten. Itse en ollut hirveän vaikuttunut kuvien perusteella, lähinnä 'posettomuus' pisti silmään.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Kaikki uudet figuthan tehdään nykyään ja tulevaisuudessa mono-posella, eli n.4 eri torso+jalat -ruumista johon sitten liimataan erilaisia (enemmän kuin ne 4) päitä ja käsiä. 6 edikan beastmenit, saurukset ja skinkit noudattavat tätä periaatetta, toisin kuin esim. nykyiset Eldar guardianit joihin joutuu liimaamaan jalka+jalka+torso(etu)+torso(taka)+käsi+käsi+pään.
Galleriaan pääsee tästä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”