Armeijoiden pisteiden lasku. Miten?
Armeijoiden pisteiden lasku. Miten?
Elikkä järjestelen tässä pientä kyselyä, että miten ihmiset ja muut modostavat armeijansa ja laskevat niiden pisteet. Itse olen "ohjelmoinut" koneeni Exeliin taulukon, joka lastkee pisteet automaattisesti. Itse tein lyhyeen urani alkuvaiheessa kaikki paperille, mutta täytyy sanoa, että uusi tapa on paljon vanhaa parempi! Entä mite te muut? Olisko ehkä jopa parempiakin tapoja?
Liikaa on aina liikaa, mutta tarpeeksi on liian vähän
Liika kallis tuo army builder... Ja eikös sitä ole vain 40k versioita? Ja senhän olevinaan saa netistä ilmaiseksi, mutta en minä mitään kunnollista versiota ole löytänyt... Olisi army builder kyllä todella näpsäkkä. Mutta minä teen kännykän ja Word perfectin, ainut oikea tekstinkäsittely ohjelma mitä on.
Hyvin olen pätjännyt tähän asti, kunhan muistaa laittaa jokaisen kokonaisen yksikön perään sen kokonais pistemäärän, hyvin onnistuu. Ja sitten pientä päässälaskutaitoa vaatii, mutta kyllähän sitäkin nyt osaa yksi jos toinen. Näin siis minulla. Olisiko kenelläkään linkkiä antaa laadukkaaseen ilmaiseen imutettavaan army builder ohjelmaan, joka olisi helppo käyttää ja muuta. 
ArmyBuilder... ja väärinkäsityksien välttämiseksi sanottakoon, että olen tähän päivään asti onnistunut varsin hyvin luomaan FB-armeijoitakin sillä...
Kyllä sillä saa minkä tahansa armeijan tehtyä...
Pitää vain välillä olla tarkka, että säännöt ohjelmasa ovat samat kuin armybookissa...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
-
Beastroars
Jos haluan "uuden" armeijan otan kynän ja paperia esille ja sitten lasken pisteet laskimella(ettei tuu päässälasku virheitä)
Usein otan jonkun vanhemman armeijalistan ja otan sieltä pari valmista squadia ja näin säästän uudelleen laskun vaivan.
Usein otan jonkun vanhemman armeijalistan ja otan sieltä pari valmista squadia ja näin säästän uudelleen laskun vaivan.
"I shall wolfe your flesh snap your bones, skrind your folkland burn their homes"
-Tomas Wanderer
-Tomas Wanderer
-
The Scientist
- The Captain
- Valvoja
Kynä ja paperi sekä ala-asteella opittu allekkainlasku (päässälaskukin tosin onnistuu vielä pariin tonniin asti). Armybook apuna (yleensä tosin kirjoitusalustana).
Turnauksiin tms. jos on menossa, niin Wordilla (itse tehdylle lomakepohjalle) puhtaaksi.
Turnauksiin tms. jos on menossa, niin Wordilla (itse tehdylle lomakepohjalle) puhtaaksi.
Juuri niin.Grond kirjoitti:Tietysti tosimies ei mitään armeijakirjaakaan tarvitse, se täytyy osata ulkoa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Moriquendi
Netistä löytyy (laillisesti ja ilmaisena) ainoastaan demoversio johon mahtuu 500pts. armeija. (Tiedä nyt sitten mitä sellaisella tekee...Rune kirjoitti: Olisiko kenelläkään linkkiä antaa laadukkaaseen ilmaiseen imutettavaan army builder ohjelmaan, joka olisi helppo käyttää ja muuta.
Osoite oli muistaakseni http://www.wolflair.com
Itse en AB:tä käytä koska en sellaista omista.
Kynä, paperi ja laskin (tarvittaessa armybook).
Olipa kerran pimentohaltia...