örkit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
spagetti örkki

örkit

Viesti Kirjoittaja spagetti örkki »

mitä ostaa seuraavaksi mul on 1warboss ja 8stormboyzia plus 2o grottii ja slaver ja 32 boyz ps.kannattaako ottaa armyyn tykkei kuten zzap gun.

ja mun yks kamu aikoo ruveta kerää örkkei kans mut ei tiiä mitä ostaa eka mä suosittelin eka battle forcee mut mitä muut ehdottaa.
Viimeksi muokannut spagetti örkki, To 06.11.2003 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Let kick some human asses...!
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Omistathan Codexin? Eli sieltä vain valkkaamaan mikä itsestä tuntuu hyvältä.

Tehoa (ja vauhtia) saat, jos ostat muutaman Trukkin, käytät poikia Trukk Boyzeina. Mukaan Nobit Power Klawilla, ja siinäpä sinulla kustannustehokas tappoyksikkö.

Itse ostin aloitukseen aikoinaan BattleForcen, mutta en välttämättä suosittele sitä muille avaukseen. Itse pidän mopoista kuin hullu puurosta, mutta ne eivät ole piste/laatu -suhteeltaan mitenkään paras vaihtoehto. Muutenhan laatikon sisältö on ok. Ja jos ei halua tehoa maksimoida, ja tekee mieli ottaa mukaan hulluja motoristeja, niin Battleforce on erinomainen aloitusvalinta.
Vlad

Re: örkit

Viesti Kirjoittaja Vlad »

spagetti örkki kirjoitti:ja mun yks kamu aikoo ruveta kerää örkkei kans mut ei tiiä mitä ostaa eka mä suosittelin eka battle forcee mut mitä muut ehdottaa
Kts:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=12989

Sieltä örkkiarmeijan teksti, lue pariin kertaan (säästää sun rahoja).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”