"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeentch mortals vs. Vampire Counts tactics

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
DerAlte

Tzeentch mortals vs. Vampire Counts tactics

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Eli kyselisin vähän vinkkejä, miten mortal Tzeentch armeijalla olisi hyvä kohdata Vampire Counts armeija. Vampire Countit tulevat olemaan joko Carsteineja tai Blood Dragoneja.

Veikkaan, että Blood Dragoneja vastaan pärjään ainakin magiassa aika mallikkaasti ja sitten meleessä characterit saavat ottaa toisistaan mittaa (tässäkin minun pitäisi pärjätä ihan kohtalaisesti. Blood Dragoneista tiedän sen verran, että eivät magian mestareita ole, mutta meleessä sitten aika petoja...

Von Carsteineista ei ole oikeastaan mitään tietoa, taitavat olla "yleis vampireita", eli osaavat vähän joka alaa, eikös? Näistä haluaisin tietoa.

Kaiken näköiset taktiikat ovat tervetulleita, ja vaikka ihan yksikkö tyyppisiä vinkkejä, sillä vastustajaltani löytyy kaikennäköistä tavaraa heittää kentälle...

p.s. Minun listani voi katsoa tuosta: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=15670

Listaani teen luonnollisesti joitain muutoksia, jotta se soveltuu paremmin VC:tä vastaan (luultavasti pari chariottia ottaa yhden knight regun paikan). Muutos ehdotuksia listaani otan vastaan, vaikkakin teema pysyy samana: nopeus on valttia.

-Kiitos jo etukäteen.
gotrek_gurnisson

Viesti Kirjoittaja gotrek_gurnisson »

Kannattais hankki joku sorccereri, joka osaa käyttää tcheensin taikoi Sit vaan muuttelet luurangot ja ghoulit itelles violet firellä, ne tulee helposti :)

Sit vaan jyräät niillä herojen ja rarejen kimppuun ja sillä aikaa rynnit knighteillä ja lordilla carsteinin kimppuun(jos se nyt on sen kenraali) kierrä knighteillä flankkiin, niin eiköhän ala sujua.

kun kessu on tapettu, oot jo teoriassa voittanu, kun undeadit murenee käsiin.
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

no jaa vamppyyri lordi on tosi kova ja hakkaa kaiken "KAIKEN" esim omani WS10 S8 A6 niin ja osaa taikoo eli parantaa itse itsensä

Banseet kyllä teloo sun knihtit niitä tapa taijoilla
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Parissa pelissä nyt olen oppinut sen, että pystyn nopeudella valitsemaan taisteluni aika pitkälle. Urkkeja vastaan pelatessa parannan magia deffiäni, joten vihollinen ei pääse pahemmin nostattamaan itselleen lisää porukkaa. Lisäksi itseltäni löytyy taikasalamoita ihan tarpeeksi napsimaan kaikki ethrealit pois pelistä.

Blood Dragon vampire lordi on aika torspo äijä. Ihan sairas mätössä. Toisaalta, harvemmin yksi mies armeijaa voittaa (varsinkin kun karauttelen sitä karkuun minkä kerkiän)...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”