Löytyykö mistään ohjeistusta kuinka pisteyttää, tai siis pikemminkin määrittää itse luotujen sankareiden/Dramatis Personae -hahmojen hinnat?
Mieli tekisi vääntää WarhammerFantasyRolePlay:n roolihahmot DP:ksi Mordheimiin. Ongelmana vain on kuinka saada niistä hinta/laatusuhteelta tasapainoiset.
Onko olemassa jotain säännöstöä tyyliin perusihminen maksaa XX pistettä/GC. Jos hällä on normaalia suurempi Toughness, hinta on XXpistettä/GC suurempi...
Omien sankareiden luominen Mordheimiin
- Druzhina Captain
- Valvoja
Voisi yrittää verrata olemassa olevat DP:t perusukkoihin. Esimerkiksi Necodemus on edistyneempi Warlock. Näitä vertailemalla saa suurin piirtein luotua jotain. Sitten kannattaa kokeilla luoda yhden sellaisen ja lähettää kaikkien ihaltavaksi ja arvosteltavaksi. Sitä kautta saa palautetta ja mahdollisesti luotua omia sankareita.
Kiitokset vastauksistanne!
WHFRP:hän on enemmän semmosta lowfantasya, toisin kuin miniatyyri-veljensä.
Jossain määrin superhahmoja olisi siis luvassa, mutta tarkoitukseni ei olekaan näitä superhahmoja ns. julkiseen pelikäyttöön sorvata, vaan lähinnä omiin fiilistely-peleihin.
Täytyy kokeilla saako sitä mitään aikaiseksi. Jos saan, niin tottahan sitä voi hahmot tänne ruodittavaksi heittää. Arveluttaa ja ujostuttaa tosin hitusen, kun kyseessä olisi omat, rakkaat RPG-hahmot. Huih!...kannattaa kokeilla luoda yhden sellaisen ja lähettää kaikkien ihaltavaksi ja arvosteltavaksi. Sitä kautta saa palautetta ja mahdollisesti luotua omia sankareita.
Just. Tämmöstähän minä nimenomaan kaipasin! =) Turhaan sitä googlaili ja nettiä selaili, kun vaan olis tajunnut ottaa sen kirjan kouraan ja katsoa sieltä! =) Kyllä sitä toisinaan nuorisodementia iskee kovaa!Stattien hinnoitteluun voisit kokeilla soveltaa one-off -pelien statincrease hinnastoa, joka löytyy muistaakseni samalta sivulta missä on lueteltu maksimistatit
Puolustus esittää vastalauseen! Minä olen viimosen päälle highfantasy-immeinen. Ja Warhammer Fantasy RolePlay:n hahmoryppäästämme kehkeytyi yhden vuoden aktiivisen pelaamisen aikana melkoisia maailman pelastajia(tai tuhoajia...)Mitään super hahmoja ei kukaan tahdokkaan välttämättä pelata. ...kai.
WHFRP:hän on enemmän semmosta lowfantasya, toisin kuin miniatyyri-veljensä.
Jossain määrin superhahmoja olisi siis luvassa, mutta tarkoitukseni ei olekaan näitä superhahmoja ns. julkiseen pelikäyttöön sorvata, vaan lähinnä omiin fiilistely-peleihin.
- The Captain
- Valvoja
Joo, mutta käytännössä kovin moni ei lisäliikettä edes saa. Rotujen maksimeita täytyy kuitenkin noudattaa.Rune kirjoitti:Tosin jos oikein muistan, niin tuossa stat increse taulukossa lisä movement on aivan järkyttävän halpaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.