"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

fb: Vampire counts

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ironman

fb: Vampire counts

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Moro,
Nyt ois joululomalla tarkotus saada 1000p armeija countteja maalattua että pääsis joskus pelaamaan jopa täysin maalatulla armyllä.

Tän verran oon saanu aikaseks tähän mennessä:
http://www.students.tut.fi/~rautajok/

Todellisia pikamaalauksia nuo kyllä ovat, mutta ihan kelvollisia mielestäni pelifiguiksi. Tuo banshee tuli eilen yöllä sutastua n. 45 minuutissa ettei hirveen tarkasti kannata kattella;)
Heittäkääpäs kommenttia.

edit: lisäsin tonne sivulle myös pari kuvaa eldareistani, noita on ollut joskus täällä jo esillä, mutta on tossa kai pari uutta ainakin. Noi pitäis helsinki GT:n saada tehtyä valmiiks.
Viimeksi muokannut Ironman, Pe 12.12.2003 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Ihan kelvollisia pelifguiksi? Nämähän ovat hemmetin hienoja. Tämän tasoisesti kun koko armeijan maalaat niin kyllä kelpaa pelailla. Bansheekin on komea. Oletkos muuten väsännyt itse nuo kilvet? Hienoja meinaan olivat, vähän poikkeusta noihin tavallisiin kilpiin. Mä tykkään. *jää odottelemaan kuvia seuraavista figuista*
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Ironman

Juups, kyllä olen balsasta nuo veistellyt, ei oikeen mail orderista raaskinut tilata niitä metallisia arkunkansia;)
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Joo todella siistit kilvet. Ja aivan mainioita pelifiguja. Good work!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Skarsnik

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

Tyylikkäitä, mutta drybrushausta vois vähentää ja toi harmaa sävy ei pue bansheeta....
Viimeksi muokannut Skarsnik, To 11.12.2003 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
töpseli

Viesti Kirjoittaja töpseli »

Figuthan ovat sinänsä ihan hemmetin hienoja. Basetkaan eivät ole sellaisia tyyliin "hoidettu futiskenttä" ruohosäädöksiä. Arkun kannet (onkohan tuo yhdyssana?) tuovat hyvää ilmettä lurkki-lassein rivistöön :D
Banshee kaipaisi vielä vähän hailaitteja. Muuten ihan bra!

Tsemppiä!

-töpseli-
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Skarsnik kirjoitti: Mistä muuten sait noille lurkeille tollaset arkun kansi kilvet?!
4 vastausta tullut ja jo tulee toistoa, loistavaa! Ensimmäisestä & toisesta vastauksesta katsos löyty tämmöset:
Zerath kirjoitti:Oletkos muuten väsännyt itse nuo kilvet?
Ironman kirjoitti:Juups, kyllä olen balsasta nuo veistellyt, ei oikeen mail orderista raaskinut tilata niitä metallisia arkunkansia;)
Ei tullut mieleenkään lukea muiden kommentteja ensin, jos vaikka vastaus olisi siel?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Todella aika perkel**n komeita! Täytyy onnitella! En ole kyllä ikinä noin hienosti maalattua VC porukkaa!
niih.
LedByReaper

Viesti Kirjoittaja LedByReaper »

aivan tavattoman hineoi lurkkei ja banshee!
miten olet maalannut lurkkisi ja bansheesi?
hienoi!
-moi
Viimeksi muokannut LedByReaper, Pe 12.12.2003 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
Ironman

tommosella tasapäisellä 1cm leveellä sudilla isot pinnat ja sitten detaljit pienemmällä pensselillä. Todella nopsaan saa ihan jees jälkeä kun huolehtii vaan että maali on tarpeeks juoksevaa ettei detaljit peity. Tommosella isolla pensselillä on just hyvä drybrushailla noita skelejä ja toimi ihan ok tossa bansheessakin.

Skelet tein näin:

1. pohjalla vallejon stonewall grey
2. washasin ohennetulla chaos blacilla pariin kertaan
3. tummensin vielä mustalla silmäreikiä, suuta ja niitä luiden välejä mihin washi ei ollut tarttunu
3. Brubrushasin stonewall greyn ja valkosen sekotuksella
4. Päälle veteen sekotettua brown inkkiä että saa hieman eloa muuten liian harmaaseen luuhun.
5. lopuks vielä drybrush valkosella jossa on aavistus brown inkkiä seassa

Tossa on varmaan aika paljon "turhiakin" vaiheita, mutta tolleen sain mielestäni sopivan likaisen ja kuluneen fiiliksen noihin. Halusin välttää tommosta puhdasta luuta mitä armybookin figuissa on.

banshee:

1. Musta pohjamaali
3. brubrushausta asteittain harmaan ja mustan sekotuksella, pistin sekaan myös hieman rotting fleshiä että sain tommosen vihertävän harmaan sävyn tuohon (joka ei välttämättä kuvassa näy).
3. Mustalla ohut washi päälle
4. Vaalensin ihoa vielä että se erottuisi vaatteista rotting fleshillä ja valkosella

aseet teen näin:

1. 50/50 mix boltgun metallia ja mustaa
2. washi päälle ohuella mustalla
3. hienoinen drybrush mithril silverillä reunohin
4. ohennettu brown ink lopuksi jotta tulee hieman ruosteinen vaikutelma.
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

toi banshee on aika jees
BEE BEDEE BYI
LedByReaper

Viesti Kirjoittaja LedByReaper »

ok, kiitos.. :)
-moi
Ride through the valley in thunder and rain
the battle is raging, redeem this domain.
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

No on nättejä melkein näyttely figuja.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Onkos tuo se sama falconisi, joka on ollut CMoNissakin? Nyt se näyttää paljon paremmalta, tuo kuvio tuo siihen ihan uutta eloa.

Kivaa kamaa muutenkin. Banshee on hauska, olisin ehkä tehnyt itse siitä vaaleamman mutta sitten se voi sekoittua lurkkeihin. Tykkään.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ironman

Day: Juups, sama falconi tuo on mitä CmoN:ssa. Tosin oon noi kuviot tohon tehny ja ottanu hieman paremman kuvan. Ei toi kuva kyllä vieläkään oikeen onnistunu kun tuppaa tuo pinta hieman kiiltään kuvissa:(
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Todella upeita figuja. Kilvet on tosi hienot. Mutta tuo banshee näyttää vähän siltä, kuin se olisi uinut mutalätäkössä.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Todellakin bansheesta unohdin vielä kommentoida. En ole ollenkaan maalausasiantuntija, mutta taiteellinen silmäni kaipaisi bansheeseen vielä jotain... itse menisin varmaan töhertämään valkealla, mutta jotain se vielä kaipaa, viimeistä silausta...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Skarsnik

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

M. Salava kirjoitti:
Skarsnik kirjoitti: Mistä muuten sait noille lurkeille tollaset arkun kansi kilvet?!
4 vastausta tullut ja jo tulee toistoa, loistavaa! Ensimmäisestä & toisesta vastauksesta katsos löyty tämmöset:
Zerath kirjoitti:Oletkos muuten väsännyt itse nuo kilvet?
Ironman kirjoitti:Juups, kyllä olen balsasta nuo veistellyt, ei oikeen mail orderista raaskinut tilata niitä metallisia arkunkansia;)
Ei tullut mieleenkään lukea muiden kommentteja ensin, jos vaikka vastaus olisi siel?
ei.....
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Kyllähän nuo pelifiguina menevät erittäin hyvin. Skelet on paljon hienompia, mitä oon kavereilla nähnyt. Noissa luissa on eloa, yhen tomb kings-ärmyn näin paljolti spraylla maalattuna. Sitten vähän sörkitty mustaa ja jotain sellasta, eipä ollut paljon silmäniloa niissä figuissa.

Toi banshee on ihan hieno, mutta kaverini maalasi yhden sillain, että vaatteet lähes mustat ja kasvot valkosta lähentelevät. Tulipa siitäkin aika pelottavan näkönen, se valkonen nosti kasvot esiin silleen tyylisti.
Mutta kuten sanottu, hienojahan nuo ovat. Kiva odotella loppuarmeijaa.
Granhaus

Viesti Kirjoittaja Granhaus »

sikasiistejä kilvet olivat tosi siistejä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”