"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Viidakko Asenne.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sipulih

Viidakko Asenne.

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Elikkäs itse en hausta löytänyt yhtään "tällaista" topiikkia, mutta jos tämä korkeampiväki (adminit&ystävät) löysivät niin pistäkääs lukko ja linkki.

Mutta sitten asiaan, elikkä pitäs Lizardmeneille tehdä viidakko henkiset alustat, eli mistäs tämmöset duunaillaan ?
Ja viidakko/räme tyyliset maastot ?

Kiitoksia kaikille vastanneille.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Korkeaa heinä ja vihreää maata.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Baseihin tarvitset:
-erinäköisiä flokkeja, static grassia ja turffia kuvaamaan aluskasvillisuutta
-esim akvaariokasveja kuvaamaan korkeampaa isompia kasveja
-vesi ei ole vaikea tehdä, esimerkiksi kiiltävällä lakalla tai muoviliimalla saa pelikelpoisen näköistä vettä alustoille
-liskomiesten ollessa kyseessä lisäisin joillekin alustoilla satunnaisia kivilaattoja (kuvaamaan temppelinraunioita), joita teet helposti paksusta pahvista tai sopivan paksuisesta muovilevystä (muovilevyn etu on se, muovifigut pystyy liimaamaan siihen)

Viidakkomaastoon tarvit tietysti myös isompia puita, GW:n muoviviidakkopuut on ihan käypiä (etenkin jos on yhtä laiska kuin minä, eikä jaksa itse tehdä). Itse olen tehnyt hieman viidakkoa juuri GW:n muovipuista ja akvaariokasveista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

hienon näköstä. ite saisin tollatteen väännettyä kahes viikos
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Oikee viidakkomaastohan (siis luonnossa) on aika rehevää. Sinne unitin keskelle vaan heität pari puuta ta isoja ruohotupsuja :)
Eipä vaan : Beisseihin jotenkin rehevä pohja"sammal". En tiedä miten onnistuu, mutta ennytmuistakuka oli tehnyt lunta liimalla ja leivinjauheella. Kun tuon maalaa vihreäksi, niin voisi onnistua? Siihen kohtuupitkää ruohoa päälle ja sillain. Ehkä figujen beissejä ei kannata paljon "viidakkomaistaa", eli jotain pientä. Laatat (kuten Jullevi sanoi) kuulostaa aika hyvältä. Sitten maastoon paljon erilaisia puita (ei kuusia : tuollaisia kuin Jullevi näytti) ja paljon ruohoa. Sitten joku iso temppeli (ks. Terragenesis.co.uk) sinne keskelle kenttää, niin johan on viidakkolookkia.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

nostradamus kirjoitti:Beisseihin jotenkin rehevä pohja"sammal"
Coarse Turf on juuri tähän passelia sirotetta. Woodland scenicsin turffista minä olen Southlands-liskojen alustoihini tehnyt sammalta. Muuten alustojeni kasvillisuus on aika vähäistä, rauniota on sitäkin enemmän. Kuvaa en saa nyt tähän hätään, illalla voisi onnistuakin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”