"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Reaperin figuja

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Teräratas
Valvoja

Reaperin figuja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Eli mitäs kautta olette reaperin figuja tilailleet, ja millaisilla postikuluilla on tavallisesti selvitty? Ja vielä titenkin, jotta mitä maksumenetelmiä olette käyttäneet.

Reaperin omat sivut eivät oikein valaisseet asiaa, tosin eipä ole ensimmäinen kerta kun huomaan olevani epäyhteensopiva amerikkalaisten sivujen kanssa...

Musta Susi ilmeisesti ainakin toimittaa, ja fantasiapelitkin ehkä? Kokemusta/tietoa ylimääräisistä kuluista näissä tapauksissa? (Paikanpäältä haku on hankalampi järjestää.)

edit: tiedän että tastä on ollut aiemminkin juttua, mutta haulla tärppäsi lähinnä miljoona ja yksi haltialistaa...
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Jes, eli Musta Susi tosiaan toimittaa myös Reaperin figuja vaikka postilla kotiin asti kannettuna.

Perustoimitusehdot löytyvät Mustan Suden Info sivuilta mutta tarkempaa tietoa saa parhaiten esim. sähköpostilla itse liikkeeseen jolloin voidaan sopia toimitustavasta ja -kuluista sekä itse tilauksesta.

Toivottavasti tuo auttoi info puoleen, kokemusta saa varmasti parhaiten ihmisiltä jotka ovat Reaperin figuja tilanneet, niin Mustan Suden kuin muidenkin alan liikkeiden kautta.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Teräratas
Valvoja

...eli ymmärtääkseni 16$ + 10e tekisi yhteensä postit, tuollaiselle pienemmälle tilaukselle Suden kautta? (ja varmaan aika saman muitakin reittejä käyttäen.)

Noh, täytynee yrittää jotain kimppaostosta saada aikaan, ei ihan yksittäisille figuille taida soveltua :)
ankara halla
Valvoja

Teräratas kirjoitti:...eli ymmärtääkseni 16$ + 10e tekisi yhteensä postit, tuollaiselle pienemmälle tilaukselle Suden kautta? (ja varmaan aika saman muitakin reittejä käyttäen.)
Otathan huomioon, että mikäli tuo 16$ on figujen hinta niin tähän tulee mahdollisesti vielä päälle valmistajakohtaiset toimituskustannukset.
Sähköpostia suoraan liikkeeseen tai yksityisviestiä Archon Everhatelle (joka siis vastaa suurinpiirtein kaikesta liikkeeseen liittyvästä) antaa varmimmin vastauksen tähän.
Itse en ikäväkyllä osaa tämän tarkemmin (varsinkaan tältä istumalta :) ) neuvoa.
Teräratas kirjoitti: Noh, täytynee yrittää jotain kimppaostosta saada aikaan, ei ihan yksittäisille figuille taida soveltua :)
Taitaa tosiaan olla parasta tehdä jonkinlainen kimppatilaus. Postia kun ei juuri kiinnosta figujen määrää läheskään samalla tavalla kuin paketin koko ja näitä nappeja kun ei oikein saa kirjekuoreen sullottua niin hyvin, että tulisivat vielä varmasti ehjänä perillekkin niin jää tuo maksikirje ainoaksi vaihtoehdoksi.
Teräratas
Valvoja

ankara halla kirjoitti:[quote="Teräratas
Otathan huomioon, että mikäli tuo 16$ on figujen hinta niin tähän tulee mahdollisesti vielä päälle valmistajakohtaiset toimituskustannukset.
Niin siis 16$ vaikuttaisi olevan pienin reaperin postikulu, jossa siis ei ole yhtään figua, pelkät postit.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Eikös Reaper sijaitse vakaasti rapakon takana (muistaakseni Texasissa tarkemmin), joten onnistuuko nykyisin myös USAsta tilaus Mustan Suden kautta? Vai tilaatteko joltain toiselta jälleenmyyjältä tms.?

Fantsusta olen itse tilaillut ja he tilaavat figut tukkuriltaan muun tilauksen yhteydessä, eli ei joudu maksamaan itse mitään kuluja postista tms. ja sikäli suurta tilausta ei tarvita. Toisaalta taitaa dollari kääntyä n. 1,24€uroon fantsusta tilatessa (muistaakseni, luku saattaa olla hyvinkin väärä).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
ankara halla
Valvoja

Eli edelleen, parhaiten kaikkiin Mustaan Suteen liittyviin kysymyksiin saa selkeyttä esittämällä ne vaikka sähköpostilla suoraan liikkeeseen tai yksityisviestittämällä Archon Everhatea.

Itse en vastaa liikkeen päivästä-päivään toiminnasta (ja opiskelujen ynnä muiden kiireiden takia olen itseasiassa kuluneen syksyn ollut jopa näiltä foorumeilta ulkona kuin lumiukko :) ) ja vaikka autan kyllä mielelläni parhaani mukaan niin tilauksiin liittyvissä kysymyksissä parhaiten palvelee itse Archon Everhate (tai kavereiden kesken Kimmo).
Teräratas
Valvoja

M. Salava kirjoitti: Fantsusta olen itse tilaillut ja he tilaavat figut tukkuriltaan muun tilauksen yhteydessä, eli ei joudu maksamaan itse mitään kuluja postista tms. ja sikäli suurta tilausta ei tarvita. Toisaalta taitaa dollari kääntyä n. 1,24€uroon fantsusta tilatessa (muistaakseni, luku saattaa olla hyvinkin väärä).
Muistelen että puhuivat 38% toimituskuluista yms. katteista, kun joskus Ral Parthan figuja kyselin. Eli varmaan tuota luokkaa suurinpiirtein muuntokerroin tosiaan on.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Muistaakseni fantsun kerroin on 1.34. On tiedä, kiinnostaako se lopulta ketään. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”