Undead mordheim warband (testii!)

Rune
Peliporukkavalvoja

Undead mordheim warband (testii!)

Viesti Kirjoittaja Rune »

Joo, katsoin tässä vähän aikaa sitten lotrit läpi kolmannen osan ensi-illan johdosta (jonne muuten olen menossa, vaikkakin sairaana *köh köh*), ja siinä Ringwraithien ilmestyessä silmiini iski aukinainen morddiksen kirja, sivulta Undead. Siitä vilkaisin vampyyrin statteja, uudestaan elokuvaa, ja muistin hyllyssä olevat ringwraithin figut. Näin kaivoin vuoden vanhan Wraithini, Ringwraithin, pikkuserkun kämäset 'luurankosoturit!' ja pikkuveljen ikivanhat zombiet pöydän nurkasta. Näistä ja vanhasta Path to Glory wuffestani sitten loihtiutui undead warbandi, josta en maksanut vielä senttiäkään. Vain Dregeistä pitää sitten maksaa se maaginen 10e, kun niille en oikein parempia figuja keksinyt kuin Mordor orkit.

The black hooded Vampire - 110gc
Dagger - 0gc
Sword - 10gc

Wraith Necromancer - 35
halberd - 10

Dreg - 20
two-handed weapon - 15

Dreg - 20
club - 3

Dreg - 20
club - 3

henchmen

2x ghouls (nää oiz niinq lurkkei, niinq jou...) - 80

1x Ghoul - 40

7x zombies - 105gc

----

Tämmnönen olis tulossa kai jo käynnissä olevaan kampanjaan, johon minulla olisi kyllä Revivers of castle Wolfenstein, middenheimer warband ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa, mutta otanpa tässä testiä tällaisella. Vampyyrillä on 2-h ase siksi, että heti kun saan sille jump upin ja strong manin tulee siitä sellainen lahtaaja että itkettää. Ja lightning reflexes on tottakai listalla... ;)

Sanokaahan sitten että mitkä figut sopis hyvin dregeiks, katon sitten että mitä löytyy varastosta. Kun mahdollisimman vähän kun joutuis maksamaan niin hyvä olis.

No nyt tein pieniä muutoksia, ja vähän alkaisi näyttää, että ostan sittenkin mordor orkkeja. Eihän ne paljoa maksa, valkaa vain sellaisen missä tulee kaksi miekkaäijää ja yksi kahdenkäden aseella. Dire wolfkin oli alussa aika mietityttävä, ottaako vai ei. Mutta nyt se on poissa, ainakin aluksi. Necroa pitää vähän kattoa vielä, WYSIWYGin mukaan se sen viikate (ks. wraith) näyttää eniten viikatteelta, eikä se nyt kai paljoa haittaa. Voisi yrittää pistää paloiksi jotain heikkoja knocked down äijiäkin. Ei sentään mitään örkkejä tai kääpiä (joita molempia porukasta löytyy). Jag ska se, jag ska se... Tuon yliäijän huomasin itsekin tässä äsken. Nyt on sekin korjattu, ja jäisi vähän rahaa ylikin. Se 11?
Viimeksi muokannut Rune, Ti 16.12.2003 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Sulla on yksi modeli liikaa, undead warbandin maksimi on 15 (mikä tulee ainakin allekirjoittaneella vastaan hyvinkin äkkiä). Itse antaisin tuon Two-handed swordin näin aluksi vaikka dregille, parantaen heidän mahdollisuuksia 'marjojen poimimiseen', eli knocked down-heebojen tappoon. Vampire saa hoidella ne, jotka eivät ole vielä nurin. Necromancer on oivallinen stunnien tappaja ilman hilpariakin, spear voisi olla parempi, tai sitten luottaa pariin tikariin/nuijaan.

Itse jättäisin myös direwolffin aluksi pois, ja ottaisin enemmän ghouleja.
Sanokaahan sitten että mitkä figut sopis hyvin dregeiks, katon sitten että mitä löytyy varastosta
Minä tein dreggini käyttämällä human mercenaryjä zombien alavartaloilla, näköjään vain yhdestä löytyy (huonohko) kuva. Ghoulit olen tehnyt zombeista (elävimmän näköiset osat) ihmisten päillä ja zombeina käytän luurankoja. Vampyyrin ja Necromancerinkin kasasin bitzboxista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”