Hauskoja "kuvia" !!
Hauskoja "kuvia" !!
http://nkelsch.planet3k.com/icon/
Pidän erityisesti noista o&g kuvista! :lol:
Ei niitä tarvitse hostata mihinkään, nehän on jo netissä! Etsit tuolta kuvan, ja katsot oikeanpuoluisella hiirennapilla sen URLin.Aacheron kirjoitti:Tallennat ne kiintikselle, hostaat ne itse jonnekkin (minne vain nettiin), ja laitat [img] ja [/img] URLin ympärille, ja eiku siggiin!
Varoituksen sana:
Älkää laittako isompia kuvia avatareiksi tai sigiin, ihmiset ei tykkää. Pienet (infantry) menettelee.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Niin tekee, mutta kokeilin itse joskus slannia avatariksi, ja se häipyi aika äkkiä (adminin toimesta). Ne isommat kuvat alkaa häiritsemään ilmeisesti aika äkkiä.nemesisgod kirjoitti:Jullevi: Itseasiassa suurin osa noista pysyy koko rajoissa, sekä pikseli että kilotavu rajoissa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tämä siksi, että muuten te suoraan ryöstättetuon sivuston bandwidthia, eli jokainen joka lukee postejanne jossa on tuosta sivustosta linkattu kuva jossain (Avatar, sig, yms), niin kuva latautuu sen sivuston kautta. Ajatelkaa sitä näin:jullevi kirjoitti:Ei niitä tarvitse hostata mihinkään, nehän on jo netissä! Etsit tuolta kuvan, ja katsot oikeanpuoluisella hiirennapilla sen URLin.
Ensin on vain kappale A, eli ne sivustolla olevat kuvat. Sitten, kun te pistätte niitä siggeihin yms, ja vielä jos olette postaneet monesti (kuten oma ~500 postiani), niin on olemassa kappale A + kaikki ne ~500 (tai miten monta postia olette sitten tehneet) kuvaa ympäri 'Vasaraa, jotka kaikki latautuvat tuosta saitista. Kuin avaisitte ikkunan postiine josta voi nähdä ko. sivuston...
Menikö epäselväksi?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Skavengeneral
Re: Hauskoja "kuvia" !!
Vähän siistejä! varsinkin noi kääpiöt!Yö koppo kirjoitti:http://nkelsch.planet3k.com/icon/
-
daemon slayer
- Viesti:
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
-
Skavengeneral
Siis näistä pikku kuvista tuon säännön kanssa keskustelu ja kehittely lähtikin, noiden leviäminen aiheutti kiellonKnihti kirjoitti:Mukavia ukkojahan nuo ovat, mutta kyllä se on aika ärsyttävää jos niitä on ympäriinsä.
Mutta hyvät ihmiset lukekaa sotavasaran säännöt! :x
Kohta 7 :
Avatarien...Animoitujen avatarien käyttö kieletty
Eli ei animoituja avatareja.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Re: Hauskoja "kuvia" !!
[quote="Yö koppo"][url]http://nkelsch.planet3k.com/icon/[/url]
Pidän erityisesti noista o&g kuvista! :lol:[/quote]
Milloin HElfoista tulee lisää kuvia.
Pidän erityisesti noista o&g kuvista! :lol:[/quote]
Milloin HElfoista tulee lisää kuvia.
"Ulthuan shall never fall!"