mistä kannataisi alkaa hommaamaan siipiä daemon princelle?(kuvat)
Itse ajattelin tilata jotkut siivet gw mail orderista muun krääsän sivussa. Jos näin mistä figusta? omien siipien tekeminen ei oikein ota onnistuakseen. siipien pitäisi olla suhteellisen siistit(ei paiseita, ei ylimääräisiä piikkejä jne...).
gw:llä on yhdet siivet joita ne käyttää melkein kaikille. joku éavy metal tyyppihän oli juuri tehnyt demon princen noista... hieno.
Tällaiset siivethän on muun muassa orccien wyvernillä.
Jos aiot tunkea dragnonin siivet csm:lle, niin siitä vaan (olen nähny sen daemon prinssisi)... Sille sopis ne Azazelin siivet...
Tai pistä mieluummin vaikka ne Dark Pegasuksen siivistä tai jostain sen kokosista.
Joskus kyllä ajattelin tehdä (ja aion joskus vielä aivan varmasti tehdä) juuri tuollaisen demoniprinssin FB:hen! Sama figu, ja siivet vaan joltain lohhharilta selkään. Sitten greenstuffista viikate käteen, repaleinen liina silmille ja suu kiinniommelluksi. Hauep the plague infecter in Deamon form! Mutta on kyllä niin über nätti että itkettää.
Rune kirjoitti:Joskus kyllä ajattelin tehdä (ja aion joskus vielä aivan varmasti tehdä) juuri tuollaisen demoniprinssin FB:hen! Sama figu, ja siivet vaan joltain lohhharilta selkään. Sitten greenstuffista viikate käteen, repaleinen liina silmille ja suu kiinniommelluksi. Hauep the plague infecter in Deamon form! Mutta on kyllä niin über nätti että itkettää.
Muistaakseni Reaperminissä tai Heresy Miniaturesissa oli muistaakseni aika hyviä viikatteita... Mut äkkiä Rune tollsta tekemään !!! Haluun kyl nähä sen valmiina !!!
Rune kirjoitti:Joskus kyllä ajattelin tehdä (ja aion joskus vielä aivan varmasti tehdä) juuri tuollaisen demoniprinssin FB:hen! Sama figu, ja siivet vaan joltain lohhharilta selkään. Sitten greenstuffista viikate käteen, repaleinen liina silmille ja suu kiinniommelluksi. Hauep the plague infecter in Deamon form! Mutta on kyllä niin über nätti että itkettää.
Muistaakseni Reaperminissä tai Heresy Miniaturesissa oli muistaakseni aika hyviä viikatteita... Mut äkkiä Rune tollasta tekemään !!! Haluun kyl nähä sen valmiina !!!
Ihan vaikka kaikki sen kai tietävät, niin niille jotka elävät siinä uskossa, että tuo olisi minun tekemä figu, niin voin sanoa, ei TODELLAKAAN ole, sitten kun kykenen tuohon, niin heräänkin aamulla ja huomaan että se oli vain unta
LarZal kirjoitti:Ihan vaikka kaikki sen kai tietävät, niin niille jotka elävät siinä uskossa, että tuo olisi minun tekemä figu, niin voin sanoa, ei TODELLAKAAN ole, sitten kun kykenen tuohon, niin heräänkin aamulla ja huomaan että se oli vain unta
???
What's the point ?!?!
Tarkoitatko tuota sitä 'ais':n tekemää, vai sitten tota ylempänä olevaa ?
Whatever...