"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orkki aseet (mordheim)

paavo3

Orkki aseet (mordheim)

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Olen nyt törmännyt pariin erilaiseen örkkilistaan, toisessa kukaan ei saa nuijia ja toisessa vain goblinit saa nuijia, melko erikoista ottaen huomioon että örkit on nuijia, ehkä näin on tarkoitettukkin, mutta jos joku tietää paremmin, voisi valaista minua, lisäksi mikä mahtaa olla uusin örkki lista, ei ainakaan best of town cryerin, mutta onko GW:n sivuilla mordheim puolen 'official' säännöt osaston lista uusin?
Isoja kaasupilviä
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

GW:n sivuilla oleva DaMobRuleson tuorein lista (ilmeisesti suoraan Mordheim Annualista). Hassua tosiaan että örkit ei saa vieläkään nuijaa/karttua, mutta vielä hassumpaa oli se, kun ne ennen saivat Dwarf Axen heti kättelyssä :roll:
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Vanhemmasta Q&A:sta (valitettavasti minulla on vain tuloste, josta ei käy ilmi mistä TC:stä peräisin. Sisältää kuitenkin Erratan TC10:n Sons of Nagarytheen, joten numeron oltava 11+):
Orc Equipment list. Delete the lines with Dwarf Axe and the second Sword reference, and replace with "Club ... 3 gc".
Tämä viittaa tietysti alkuperäiseen O&G-listaan, mutta tuosta uudesta johon on muuten asia korjattu lienee tuo nuija unohtunut.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

No kyllä örkkienkin pitäisi saada nuijat... Joka listastahan niitä karttuja tulisi löytyä, en oikein ymmärrä mikä järki on jättää isommilta pojilta lihanuijat pois. Pakko olla virhe.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”