Kroot mercenariesien säännöt?
Kroot mercenariesien säännöt?
Mistä näiden kroot mercenaries-tyyppien sääntöjä löytyy?
Höh. Ja taaskaan minua ei ole kunnolla informoitu :). Itse sain jostain käsityksen, ettei muutoksia juurikaan ollut. No, huomaa taas että ei kannata luottaa toisen käden tietoihin ;).Ari kirjoitti:Itse asiassa Kroot hound ja Krootox ryhmät muuttuivat radikaalisti.Grond kirjoitti:Löytyy myös WD:n numerosta 266. CA:n muutokset lehteen verrattuna olivat kai pelkästään kieliasuun liittyviä.
Voisitko kertoa mikä niissä on muuttunut, minusta ne näyttävät ihan samoilta. Itseasiassa koko lista näyttää olevan ihan suoraan WD266:sta CA2003:een siirretty. Ja CA2003:n ja CA2004:n välillä oli vain niitä kieliasumuutoksia, eli minusta tämä lista on pysynyt käytännössä samana alusta lähtien.Ari kirjoitti:Itse asiassa Kroot hound ja Krootox ryhmät muuttuivat radikaalisti.Grond kirjoitti:Löytyy myös WD:n numerosta 266. CA:n muutokset lehteen verrattuna olivat kai pelkästään kieliasuun liittyviä.
Phil Kelly says "No!"
Kroot Hounds: WD266 10-20 kroot ja vähintään puolet kroottien määrästä hurttia, maksimit hurtille 2/kroot -> CA2004 10-20 Kroottia ja 5-20 hurttaa.Garoth kirjoitti:Voisitko kertoa mikä niissä on muuttunut, minusta ne näyttävät ihan samoilta. Itseasiassa koko lista näyttää olevan ihan suoraan WD266:sta CA2003:een siirretty. Ja CA2003:n ja CA2004:n välillä oli vain niitä kieliasumuutoksia, eli minusta tämä lista on pysynyt käytännössä samana alusta lähtien.
Krootox: WD266 10-20 kroottia ja vähintään 1krootox/2kroot maksimi 1krootox/1kroot -> CA2004 10-20 kroottia ja 3-5 krootoxia