Eli tyranidien gauntit saavat fleet of clawin shooting phasessa D6" eteenpäin. Ok, tämä me tiedetään. Mutta kun TAR:ssa sanotaan että jos shooting phasessa ampuu ja chargettaa, ei saa +1 attackia. Eli lasketaanko 'nidien fleet of claw ampumiseksi?
Sitten toinen asia ois että saako 'nidit esim. kahta hive tyranttia armeijaan? Olen joskus kuullut että ei, mutta codexissa ei sanota saako.
Kiitos jo etukäteen!!
Tyranidien fleet of claw ja vähän muuta
- Rosvosektori
Tyranidien fleet of claw ja vähän muuta
Times are tough, huh, bud!
No ainakin toiseen voin vastata...
Kyllä, 'Nidit saavat kaksi Hive Tyranttia samaan armeijaan.
Ekaan kysymykseen... Tästä joskus puhuttiin. Fleet of Claw kuvauksessa sanotaan "instead of shooting", eli voimme päätellä että koska fleet of claw tehdään ampumisen sijasta, ei se ole ampumista. Elikkäs siitä ei menetä sitä attackia.
Kyllä, 'Nidit saavat kaksi Hive Tyranttia samaan armeijaan.
Ekaan kysymykseen... Tästä joskus puhuttiin. Fleet of Claw kuvauksessa sanotaan "instead of shooting", eli voimme päätellä että koska fleet of claw tehdään ampumisen sijasta, ei se ole ampumista. Elikkäs siitä ei menetä sitä attackia.
Tyrantit; TAR
Tyrantit: Codexlistassa saa, Seeding Swarmissa ei.
Mitä Fleet-of-liikkumiseen tulee, TAR määrittelee rajoitukset ampumahyökkäyksille, olivat ne sitten aseita tai psionisia. Liikkumiseen se ei vaikuta.
TARin ampumista ja rynnäköintiä rajoittavia sääntöjä olisi nihkeä käyttää liikkeeseen... Jos liikut ampumavuorolla, pitääkö silloin rynnäköidä sitä vastustajaa jota kohti liikkui?
Eli TAR rajoittaa ampumista, ei liikettä (vaikka se ampumavuorolla tapahtuisikin).
Mitä Fleet-of-liikkumiseen tulee, TAR määrittelee rajoitukset ampumahyökkäyksille, olivat ne sitten aseita tai psionisia. Liikkumiseen se ei vaikuta.
TARin ampumista ja rynnäköintiä rajoittavia sääntöjä olisi nihkeä käyttää liikkeeseen... Jos liikut ampumavuorolla, pitääkö silloin rynnäköidä sitä vastustajaa jota kohti liikkui?
Eli TAR rajoittaa ampumista, ei liikettä (vaikka se ampumavuorolla tapahtuisikin).
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Rosvosektori