Sotavasaran tarinakilpailu, tarinat nyt luettavina
Sotavasaran tarinakilpailu, tarinat nyt luettavina
http://personal.inet.fi/clan/silverhamm ... akilpailu/
Ja sieltä sitten lukemaan. Teen äänestykselle myöhemmin oman topikin, mutta sillä tuskin on hirveä kiire - tuskin kukaan kaikkia 33 tarinaa ehtii lukaista kovin nopeasti :).
Koetin tarkistaa että linkit toimivat oikein, jos sieltä paljastuu virheitä ilmoitelkaa.
Ja sieltä sitten lukemaan. Teen äänestykselle myöhemmin oman topikin, mutta sillä tuskin on hirveä kiire - tuskin kukaan kaikkia 33 tarinaa ehtii lukaista kovin nopeasti :).
Koetin tarkistaa että linkit toimivat oikein, jos sieltä paljastuu virheitä ilmoitelkaa.
Viimeksi muokannut Grond, Su 08.02.2004 07:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ääh, tahtoo päästä äänestämään! Oli sen verran hyvää tekstiä ainakin FB puolella (en 40k:ta aloittanut vielä), että tahdon päästä kirjoittamaan mielipiteitäni sen alueen helmistä. Mitenkä äänestyshomma menee? Elikkä jokaiselle tarinalle annetaan järjestyksessä pisteitä? Vai että valitaan kolme parasta? Kun minä itse en ainakaan tahtoisi alkaa pisteyttämään omaa tarinaani, enkä myöskään tahtoisi sitä viimeiseksi jättää etteivät voittomahikset tipu aivan alas. Ääh... 
Jees. Ja ennenkuin kaikki alkavat panikoimaan, näyttää siltä että Grondille tuli jonkinsortin tietokoneongelmia, koska avatar katosi ja linkit eivät toimi poimi.
Viimeksi muokannut Abu, Su 08.02.2004 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Jaahas, Soneran HTTP-palvelin lienee taas nurin. Pääsen tuonne taasen kiinni FTP:llä, mutta en HTTP:llä. Toivottavasti tuo ei taasen kovin pitkään kestä, viimeksi oli muistaakseni alhaalla ollessaan poissa toiminnasta parisen tuntia.Thunderhammer kirjoitti:Linkki ei toimi... :(
EDIT: Ilmeisesti tällä suunnalla jotain häiriötä, Terärattaan sivut ovat myös alhaalla, mutta kääpiökuninkaan toimivat (ja kaikki siis Soneralla).
http://www.sotavasara.net/tarinakisa/
Löytyvät nyt tuolta, Sonera näyttää olevan pidempäänkin alhaalla.
Löytyvät nyt tuolta, Sonera näyttää olevan pidempäänkin alhaalla.
No niin, Sonera yllättäen näyttää saaneen jo palvelimensa toimimaan. Mutta tarinat ovat nyt molemmissa paikoissa, joten toisen kaatuminen ei aiheuta hankaluuksia. Kokeilkaa silloin toista linkkiä.
Ja tietoa tuonne äänestystopikkiin, jotkut ovat halunneet äänestää ensin FB-puolta ja jättää 40k:n myöhemmäksi. Sopii hyvin, kunhan maltatte olla kurkkimatta muiden ääniä :). Luotan teihin - tarinoita on kuitenkin aika paljon kerralla luettavaksi. Itse asiassa oma mokani, olisin tietysti voinut tehdä oman topikin molemmille sarjoille. Mutta eiköhän näinkin pärjätä. Äänestys on lähtenyt hyvin käyntiin, jatketaan samaan malliin.
Ja tietoa tuonne äänestystopikkiin, jotkut ovat halunneet äänestää ensin FB-puolta ja jättää 40k:n myöhemmäksi. Sopii hyvin, kunhan maltatte olla kurkkimatta muiden ääniä :). Luotan teihin - tarinoita on kuitenkin aika paljon kerralla luettavaksi. Itse asiassa oma mokani, olisin tietysti voinut tehdä oman topikin molemmille sarjoille. Mutta eiköhän näinkin pärjätä. Äänestys on lähtenyt hyvin käyntiin, jatketaan samaan malliin.
Pieni (iso) pyyntö: Jos olet äänestänyt jompaakumpaa osiota, ja lisäät toisen osion äänet myöhemmin. Kehtaisitko ilmoittaa minulle vaikka privalla suorittaneesi äänestyksen loppuun? Nuo editoidut viestit kun eivät näy uusina viesteinä, enkä välttämättä huomaa niitä. Käyn ne lopuksi kyllä läpi, mutta mielummin hoitaisin kirjanpidon sitä mukaa kuin ääniä tulee. etenkin kun ketju venyy useammalle sivulle, on vaikeampi muistaa kuka on jo äänestänyt mihinkin osioon. Minulla on ylhäällä Excelissä kaikki, mutta läpikäyminen käsipelillä on aina hankalaa.