"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miniature Paintsin wanha kulta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
SupraJohde

Miniature Paintsin wanha kulta

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Mulla on jotain 8 vuotta vanhaa mp:n kultaa joka on sellasta kellatasenkultaa kun taas esim. shining gold on sellasta oranssin/kuparin väristä kultaa. Maali ei ole vanhentenut koska sitä on kaikissa figuissakin ja on niissä samanväristä. Väri ei ole burnished goldiakaaan vaan sitäkin "keltaisempaa" ja kirkkaampaa. Väriä ei ole itse sekoitettu vaan ostettiin juuri sellaisena. Nykyään mp:n kulta on erinväristä, joten tietääkö kukaan mistä tuollaista kultaa voisi saada, tai tehdä itse, jos nyt jotain kuvauksissta sai selvää.
Viimeksi muokannut SupraJohde, Ti 10.02.2004 17:32. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
SupraJohde

Tossa on sitte se kuva mutta se on kyllä vähän tummempaa mitä toi kuva näyttää. Vieressä oikealla on shining gold ja vasemmalla burnished gold.
Kuva
SupraJohde

eikö kukaan tiiä mistä tollasta väriä vois saada?
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

SupraJohde kirjoitti:eikö kukaan tiiä mistä tollasta väriä vois saada?
Jos kukaan ei tee vanhoja miniature paintsin värejä niin ei uutena. Kannattaa tutustua muiden värivalmistajien valikoimiin tai ostaa joltakulta vanha purkki MP kultaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”