"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millälailla maalataan Power sword

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Pönö

Millälailla maalataan Power sword

Viesti Kirjoittaja Pönö »

Voiskos joku kertoo millai maalataan hieno miekka? esim:warhammer 40 deldarin heron power swordi?
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Blendaa sitä jollain kivalla värillä niinkun sinisellä tai punasella.. Päässä kaikkein kirkkain kohta :D
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Tai maalaa siihen salamoita...
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

Tai sitten maalaat ihan normaalisti, niinku miekat yleensä. Eihän se ole mikään säännönmukaisuus että se aina on sininen/vihreä..
Hope is the first step on the road to disappointment.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Stone kirjoitti:Tai sitten maalaat ihan normaalisti, niinku miekat yleensä. Eihän se ole mikään säännönmukaisuus että se aina on sininen/vihreä..
Jep. Itse maalaan noin. Jos pelkkä metalli ei innosta, niin pistä pintaan vaikka sininen ink. Kokeiltu ja toimii ihan nätisti.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
duokki

eli....

Viesti Kirjoittaja duokki »

minä ainakin maalaisin sen ekaksi mustaksi sitten kuivaharjaisin hopealla (vaikka mithril silverillä) ja sitten kaikki yksityiskohdat jollain
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
Ketku

Re: eli....

Viesti Kirjoittaja Ketku »

duokki kirjoitti:minä ainakin maalaisin sen ekaksi mustaksi sitten kuivaharjaisin hopealla (vaikka mithril silverillä) ja sitten kaikki yksityiskohdat jollain
Melkein kannattaa käyttää Boltgun Metallia tai edes Chainmailia, koska itse en ainakaan ole saanut noita Mithril Silver drybrush:ja kovinkaan kummoisesti onnistumaan.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”