Mistä Mordheimin sääntökirja?
-
Herra juusto
Mistä Mordheimin sääntökirja?
Eli saakon tuota pelkkää sääntökirjaa yhtään mistään?
Kun mitä olen nettiä selaillut niin en ole löytänyt sitä irrallisenn missään myytävänä.
Aion aloittaa Mordheimin joten tuota tarvitsen.
Kun mitä olen nettiä selaillut niin en ole löytänyt sitä irrallisenn missään myytävänä.
Aion aloittaa Mordheimin joten tuota tarvitsen.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Fanaatikko
Ihmisille nyt on aina käyttöä, ja aina löytyy jostain joku, joka pitää rotista.Fanaatikko kirjoitti:minullakin on sama ongelma ,mutta entäs jos minä enkä kaverini tykätä skaveneista taikka ihmisistä?
Ja kannattaa vielä huomoida sekin, että mordheim parilla pelaajalla, ja parilla warbandilla voi käydä puuduttamaan, eli peli piristyy kummasti, kun kaikilla on useampi jengi. (Toki, jos pelaajia on 5+, niin ei sitten tarvitse, mutta mikäli näin on, niin varmasti ainakin nuo ihmiset sitten kelpaavat jollekin.)
-
Herra juusto
Ainut vaan että mistä minä saan tähän hätään repäistyä kahreksankymppiä?
Tietenkin jos joku ostaisi minun kolmannella luokalla maalaamani(raiskaamani) skavenit niin varmaan siitä jotain rahaa heruisi.
No taidan mennä tuonne O/M/V osiolle ilmoitusta jossain vaiheessa pistämään.Paljon käytetty muuten suunnilleen maksaisi?
Tietenkin jos joku ostaisi minun kolmannella luokalla maalaamani(raiskaamani) skavenit niin varmaan siitä jotain rahaa heruisi.
No taidan mennä tuonne O/M/V osiolle ilmoitusta jossain vaiheessa pistämään.Paljon käytetty muuten suunnilleen maksaisi?
-
Herra juusto
http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9Vader kirjoitti:Tuota ajattelin itsekin ehdottaa, sillä mielestäni siellä sellainen mahdollisuus on ollut, mutta kun tuossa tarkistin niin eipä näy sääntökirjaa enää ainakaan UK GW:n sivuilla.Ruutiukko kirjoitti:Pitäisi tuo pelkkä kirja saada ainakin GW:n Mail Orderin kautta, ainakin itse hankin sen sitä kautta.
Mikäs tuo sitten on :)?
-
Herra juusto
Kiitos! Nyt pitää enää mennää suomen geeween liikkeeseen ja tilata tuo sääntökirja.Grond kirjoitti:http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9Vader kirjoitti:Tuota ajattelin itsekin ehdottaa, sillä mielestäni siellä sellainen mahdollisuus on ollut, mutta kun tuossa tarkistin niin eipä näy sääntökirjaa enää ainakaan UK GW:n sivuilla.Ruutiukko kirjoitti:Pitäisi tuo pelkkä kirja saada ainakin GW:n Mail Orderin kautta, ainakin itse hankin sen sitä kautta.
Mikäs tuo sitten on?
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tulisi monelle henkilölle hymy/irvistys naamalle..Druzhina Captain kirjoitti:BTW kuulin sellaisen huhun, että sekä Mordheim että BFG sääntökirjoja aiotaan julkaistaa uudestaan ennen 2005 loppua. Kuulin myös, että siihen tulee joitakin muutoksia. En tosiaan tiedä tuleeko se erillisenä kirjana vaan taas paketissa muiden tavaroiden kanssa.
Eye is green.
-
Herra juusto
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tässä on quote yahoo groupin viestistä kaverilta, joka on jollakin tavalla mukana Mordheim sääntöjen tekemisessä:

Täytyy katsoa, mitä on siellä Empire in Flames kirjassa tulee mukana. Milloinhan se ehtii kauppoihin? Sen pitäisi tulla Mordheim Annualin jälkeen, muttei sitäkään vielä näyHaving said that... Empire in Flames might replace Mordheim as a rule set. It has greater scope and could easily include Mordheim and any other "lost Cities" as well as living cities. I would support this move to a bigger system.