Cave Trollin selkä!
-
Balrogofmoria
Cave Trollin selkä!
Olen itse pähkäillyt LoTR:ien Cave Troll w/hammer figun selkä "suomujen" kanssa. Itse laitoin eka harmaata ja tämän jälkeen black ink:iä mutta en ollut tyytyväinen tulokseen, miten itse duunasitte kyseisen osion figusta?!
Itse tein sen Terracotalla, highlight Srab Redillä, ja lopuksi Blood Redillä. Tästä ei luultavasti ole sinulle mitään apua, koska en yrittänytkään tehdä semanvärisiä kuin leffassa/LOTR-pelin sääntökirjassa, vaan ihan oman värisiä. TÄLTÄne näyttivät Lahden turnauksessa.
Oletan kuitenkin, että itse yrität saada niistä samannäkoisiä, kuin GW:n maalaamat?
Oletan kuitenkin, että itse yrität saada niistä samannäkoisiä, kuin GW:n maalaamat?
Phil Kelly says "No!"
-
settra the allmighty
minä itse vedin selkämyhkyröiden välit tolla shadow greyllä jonka jälkeen dwarf flesh/shadowgray miksaus,loppu huipennukseksi äpöstin äskeiseen hieman fortressgrayta...no eihän se kovin omalaatuista ollut kun se oli lähinnä saman laatuinen jälki kuin games-workshopin painting masterclass palstalla. mutta kyllä se minusta ihan toimivan näköinen on:)
http://uk.games-workshop.com/thelordoft ... etroll.htm
Tadaa! GW:een oma maalausohje suoraan uunista (joopa joo, monta vuotta vanha...). Itse en kuitenkaan tuota ohjetta välttämättä käyttäisi, vaan yrittäisin omanlaisen tehdä.
Tadaa! GW:een oma maalausohje suoraan uunista (joopa joo, monta vuotta vanha...). Itse en kuitenkaan tuota ohjetta välttämättä käyttäisi, vaan yrittäisin omanlaisen tehdä.
-
Balrogofmoria