"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Inquistoreille kääröjä

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Wolffer

Inquistoreille kääröjä

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Eli tässä olisi hienoja kääröjä ja kirjoja inquistoreille. http://www.dwarvenforge.com/Merchant2/m ... ry_Code=AI Hienoja mutta harmi kun en omista inquistor armeijaa. =(
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Turhan kalliita kääröjä. Todellakin turhan kalliita. Halvemmin saat sata+ kääröä kun ostat Greenstuffia vajaalla kympillä.
niih.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Kaikenlisäks noita ei voi soveltaa juuri mihinkään, mitään maassa makaavia kääröjä turhan paha laittaa mihinkää vyölle. Ainoa paikka ois oikeastaan maasto mihin tollasia vois laittaa, paitti tietysti toi kirja mikä menee kainaloon tai vyölle. Itekkin oon enemmänkin ton ite tekemisen kannalla kuin sitten sen että ostaa jostain valmiina.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ja kaiken lisäksi noi on ihan järkyttävän rumia. Itse tekemällä kuka tahansa tekee heinompia harjoiteltuaan ensin hetken.
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Mutta esim dioraamoihin voisi sopia. Ainakin omasta mielestäni ja miks ei käteen tai vyölle. ajattelin itse inquistor dioraamaa.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Joo kerro miten tollanen avoin tai maassa makaava ruma käärö saadaan luonnollisen näkösesi vyölle ? :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”