"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LotR-turnaus Espoossa.

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Dean Andersson

LotR-turnaus Espoossa.

Viesti Kirjoittaja Dean Andersson »

Amroth Elensar

Turnauksestanne

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

Joo, eli onko päivämäärä tiedossa? En noita topicceja selaamalla löytänyt, ja sitten huomasin, että Grima ei ole kielletty. Eikös Hän ole joidenkin skenujen kohdalla aika epäreilu?

turnausrumbaa odotellessa...
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Olisi yleisesti järkevää käyttää täysin GW:n turnaussääntöjä. Valmistautukaa vuosisadan turpakäräjiin...heh!

PS.
HYVÄ DEED! :D
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

nää, eikä olis... Noi säännöt on, kuten mainittukin on, jo kahdesti turnauksessa testattu, ja (ainakin minulle) hyvin toimineet.
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Juu hyvinhän nuo säännöt ovat toimineet minunkin kokemuksellani.
Huono turnaus menestykseni on näissä johtunut suurimmaksi osaksi että olen pelannut aina jotain oberoneja vastaan jolla on veljekset ja puoli armeijaa kaatuu.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Oberon

Tankki kirjoitti:Huono turnaus menestykseni on näissä johtunut suurimmaksi osaksi että olen pelannut aina jotain Oberoneja vastaan jolla on veljekset ja puoli armeijaa kaatuu.
niin, aivan :) vinkkinä kaikille: veikat kaatuu hervottomaan massaan gobboja+kolmeen cave trolliin, 2 kaatuu vielä, mutta 3 pitäisi olla jo liikaa.

edit: alleviivaukset ja isompi kirjain omia korjauksia.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Jos, tosiaan Kaikki on pelkästä Elladanista ja Elrohiristä kiinni, niin kannattaa hankkia Mordor Troll/ Cave Troll ja konvertata siitä Troll Chieftain... Hintaa kertyy saman verran kuin aina yhtä ihanista kaksosista ja duelissa eivät tule pärjäämään Mortille, ja kun toisen veljeksistä on saanut hengiltä, niin toinen paahtaa suoraan kohti tappajaansa, ja jos tämä saa veljensä kuoleman kostettua hän säntää suoraa lähimpään vastustajaan...

D 5 antaa myös hyvän syyn ottaa jouset peliin... W2 F2, jos hyvin käy saat toisen veljistä yhdessä kierroksessa... Ja, sitten toinen tulee kokoajan päin, hänelle voi joko tehdä paskamaiset ja ajaa vuorille tai ottaa nuolien saattelemana vastaan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Oberon

no onko nyt hyvä mieli!? millä mie enää pärjään kun sie paljastit salaisuuden jolla haltiat kaatuvat?? paha ihmiene!

*tämä oli vitsi^^*
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Ei noikaan nyt ihan 100% varmoja neuvoja ole... Trollia olen kokeillut, toimii...silloin tosin trolli heitti aka huonosti... Toinen veljistä tais mennä 2 kierroksessa, toiseen kuluikin enemmän ja Elladan melkein tappoi mortin... Jouset olivat vain heitto, teoriassa niiden pitäisi saada noi aika helposti, mutta itse pelissä se ei tule olemaan niin helppoa...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Kellokoneisto kirjoitti:Ei noikaan nyt ihan 100% varmoja neuvoja ole... Trollia olen kokeillut, toimii...silloin tosin trolli heitti aka huonosti... Toinen veljistä tais mennä 2 kierroksessa, toiseen kuluikin enemmän ja Elladan melkein tappoi mortin... Jouset olivat vain heitto, teoriassa niiden pitäisi saada noi aika helposti, mutta itse pelissä se ei tule olemaan niin helppoa...
Eihän jousetkaan toimi, jos veljeksiä (Elven Cloakit) ja maastoa osaa käyttää. Ja Mortti saadaan tapettua paljon ennen closista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”