Zacharias the Everlinving
-
Biibob HElf
Zacharias the Everlinving
Minua kiinnostaisi saada tietoa herrasta nimeltä Zacharias everliving. Enimmäkseen juuri historiasta haluaisin tietoa. Tämä ukko on vain jostain syystä kiehtonut minua aina. Army bookkia en ole vampire counteille ostamassa, koska pelaan helfeillä, eli älkää sanoko, että osta army book.
Olis kiva saada tietää esim. onko tää niinku joku vc:n johtaja? Mitä suurta/mahtavaa tää ukko on joskus tehnyt?
Olis kiva saada tietää esim. onko tää niinku joku vc:n johtaja? Mitä suurta/mahtavaa tää ukko on joskus tehnyt?
VCllä ei ole "johtajaa". ainakaan ketään sen suurempaa.. Nagash toki on aika isoherra.
Zacharias on vain voimakkaimmasta päästä epäkuolleiden velhoja, varmaan vain nagashille jää kakkoseksi.
Zacharias on vain voimakkaimmasta päästä epäkuolleiden velhoja, varmaan vain nagashille jää kakkoseksi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Neferata on tosiaan ensimmäinen vampire, mutta hänkin on sitä vain koska Nagash teki mitä tekiEraphion kirjoitti:No itseasiassa ensimmäinen VC on tämä Kuningatar joka asustelee kavereittensa kanssa jossain..Lahmialaiset..
Kaikki muutkin kuin Lahmialaiset ovat sukua Neferatalle.
Mutta ei tässä nyt missään vaiheessa puhuttukkaan siitä että kuka oli ensimmäinen?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Lahmian kaupungissa kyllä aikansa, joka sekään ei kyllä kovin pitkä ollut. Mutta missään vaiheessa Neferata ei ole ollut lähelläkään voimakkainta hahmoa niissä piireissä, vaikka voimakas toki onkinEraphion kirjoitti:Deetwo kirjoitti: Mutta ei tässä nyt missään vaiheessa puhuttukkaan siitä että kuka oli ensimmäinen?No "johtaja" se ainakin on kun muut oli sen alamaisia ammoisina aikoina..Deetwo kirjoitti:VCllä ei ole "johtajaa". ainakaan ketään sen suurempaa.. Nagash toki on aika isoherra.
Vampire countseilla ei ole olemassa sellaista hierarkiaa joka sallisi sen kummempaa VCn "johtajaa". Paikallisia mahtavia nekromantikkoja ja vampireita on toki, kuten Heimlich Kemmler, Mannfred Von Carstein ja Neferata, yms.
Kyllä mahtavinkin vampire varmasti olisi Nagashin vallan alla mikäli hänellä moista laaja-alaista valtaa olisi.
No tässä on jotain pientä ainakin.
Tiesittekö muuten, että Neferatan nimi on varmastikin otettu eräästä eqyptin naisfaaraosta, joka sekin oli joku Nef.... Sunnuntaina tuli tv-ohjelmaa. Ja Mika Waltarin Sinuhe Eqyptiläisessä sen naisen nimi on nefernefernefer. Että tällaista.
GromEdit: Joo Nefertiti se olikin. Ja tuolla Andron ja Kapteenin mainiossa jutussahan se luki. Oikeaa aavistelin...
Tiesittekö muuten, että Neferatan nimi on varmastikin otettu eräästä eqyptin naisfaaraosta, joka sekin oli joku Nef.... Sunnuntaina tuli tv-ohjelmaa. Ja Mika Waltarin Sinuhe Eqyptiläisessä sen naisen nimi on nefernefernefer. Että tällaista.
GromEdit: Joo Nefertiti se olikin. Ja tuolla Andron ja Kapteenin mainiossa jutussahan se luki. Oikeaa aavistelin...
Viimeksi muokannut Grom, Ma 15.03.2004 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Nefertiti.Grom Hardhammer kirjoitti:No tässä on jotain pientä ainakin.
Joo varmaan onkin otettu.. aika harva juttu GWn peleissä on täysin originaalia, mutta eipä se mitään haittaa. Antaa tietynlaista tunnelmaa kun jutuilla on eräänlaisia esikuvia
Zacharias oli itsensä Melkhiorin oppilas. Melkhior teki hänestä vampyyrin kun hän oli jäänyt kiinni yrityksestä pölliä Book of Nagash, joka oli Melkhiorin hallussa. Kun hän eräänä yönä jäi kiinni Book of Nagashin lukemisesta hän joutui taistelun jälkeen pakenemaan. Sakke löysi luolan ja nukahti sinne. Hänen nukkuessaan oli musta lohari pesinyt tuohon luolaan ja kun Sakke heräsi hän oli niin janoinen, että join tuon loharin kuiviin. Sitten hän herätti sen henkiin ja listi Melkhiorin ja on nyt mahtavin Necrrarch.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
-
Andromedus
Totta.Deetwo kirjoitti:Nefertiti.Grom Hardhammer kirjoitti:No tässä on jotain pientä ainakin.
Joo varmaan onkin otettu.. aika harva juttu GWn peleissä on täysin originaalia, mutta eipä se mitään haittaa. Antaa tietynlaista tunnelmaa kun jutuilla on eräänlaisia esikuvia
Zacharias vs Lord Kroak, kumpi voittais? Zacharias veikkaan. Zacharias on koko WH maailman kovin mättäjä/taikoja.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Jos kovinta molempia osaavaa haetaan niin se ei todellakaan ole Zacharias.Andromedus kirjoitti: Zacharias vs Lord Kroak, kumpi voittais? Zacharias veikkaan. Zacharias on koko WH maailman kovin mättäjä/taikoja.
Se on luultavasti fluffin pohjalla jokin Tzeentch demoniprinssi tai greater demoni. Kun väännetään aikaa ja todellisuutta niin jää muut kakkoseksi, epäkuolleetkin.
Zacharias on toki voimakkain Necrarch, mutta eivätpä he kovin mahtailevia voimansa kanssa ole.. Vaan tyytyvät pitkäjänteisempään ratkaisuun.
Vaan harvapa olisi Kroakille sen nuoruudenpäivillään pärjännyt(vaikka kuinka kovia lähitaistelijoita olisivat olleet).
Nyt kun se sattuu olemaan vaan muumioitunut ruumis, ja silti voittaa voimassaan suurimman osan warhammer-maailman velhoista.
mitäs siinä fluffissa sanottiinkaan...taisi sammakko estää kokonaisen eeppisen demoni-armeijan pääsyn liskojen pääkaupunkiin, mutta kymmenet Greater Daemonit olivatkin sille sitten jo liikaa...
[and back to on-topic]
Masdamundi varmaankin olisi mittelössä mukana, vaikka sen Stegadoni ei pärjäisikään lähiksessä dragoneille, niin kyllä se silti loitsia osaa...
Nyt kun se sattuu olemaan vaan muumioitunut ruumis, ja silti voittaa voimassaan suurimman osan warhammer-maailman velhoista.
mitäs siinä fluffissa sanottiinkaan...taisi sammakko estää kokonaisen eeppisen demoni-armeijan pääsyn liskojen pääkaupunkiin, mutta kymmenet Greater Daemonit olivatkin sille sitten jo liikaa...
[and back to on-topic]
Masdamundi varmaankin olisi mittelössä mukana, vaikka sen Stegadoni ei pärjäisikään lähiksessä dragoneille, niin kyllä se silti loitsia osaa...
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
-
SugarDaddy
Takas aiheeseen....
Eli Joppu jo vastasi melko hyvin kysymykseen. Tosin Melkhiorin tappamisesta ei fluffin mukaan voi mennä takuuseen, eiköhän sekin selviä "seuraavassa osassa". Zacharias tosin voitti kyseisen taistelun ja on tällä hetkellä ainakin mahtavin Necrarch. En sen enempää lähde mukaan tähän fluffi -pohjaiseen, kuka voittaa kenetkin keskusteluun, mutta totean vain, että melkonen epeli saa olla, että meidän VC pelaajien Zachariasin voittaa.
...tosin löytyyhän niitä, mutta ei siitä sen enempää.
Eli Joppu jo vastasi melko hyvin kysymykseen. Tosin Melkhiorin tappamisesta ei fluffin mukaan voi mennä takuuseen, eiköhän sekin selviä "seuraavassa osassa". Zacharias tosin voitti kyseisen taistelun ja on tällä hetkellä ainakin mahtavin Necrarch. En sen enempää lähde mukaan tähän fluffi -pohjaiseen, kuka voittaa kenetkin keskusteluun, mutta totean vain, että melkonen epeli saa olla, että meidän VC pelaajien Zachariasin voittaa.
...tosin löytyyhän niitä, mutta ei siitä sen enempää.
Ostan ja myyn: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=34753
Eihän Zacharias suinkaan ole mahtavin Nechrarch, vain kuuluisin. Kuuluisakin hän on vain siksi, että sattuu asustamaan Forrest of Shadows:ssa, ja sattuu omaavan yhden Nagashin kirjoista. Onhan se tietty aika mahtava Nechrarchien keskuudessa, mutta varmasti löytyy ikivanhoja Necrarcheja, jotka katsovat "nuorta" Zachariasta nenänvarttaan pitkin, koska itse pystyisivät muuttamaan moisen kakaran tomuksi pelkän katseen voimalla!
Kyllä se kaikkein mahtavin Nechrarch on W'soran, joka on ilmeisesti tällä hetkellä Cripple peakissa palvelemassa herraansa, Nagashia.
Kyllä se kaikkein mahtavin Nechrarch on W'soran, joka on ilmeisesti tällä hetkellä Cripple peakissa palvelemassa herraansa, Nagashia.
-
Zymeth Salkir Dkhan
By the way, nefer on muinaisegyptiä ja tarkoittaa kaunista. Nefertiti meinaa täydellistä ja Nefernefernefer kauniskauniskaunis.Grom Hardhammer kirjoitti:Tiesittekö muuten, että Neferatan nimi on varmastikin otettu eräästä eqyptin naisfaaraosta, joka sekin oli joku Nef.... Sunnuntaina tuli tv-ohjelmaa. Ja Mika Waltarin Sinuhe Eqyptiläisessä sen naisen nimi on nefernefernefer. Että tällaista.
What?! Ettäkö pahainen vampire lord olisi tappanut yhden ensimäisistä vampyyreista?Zymeth kirjoitti:En mene 100% takuuseen, mutta muistaakseni Melchior tappoi W´soranin ja ryösti tältä Book of Nagashin. (Kirjalla on ollut mukava reissu.)
Muistelin itsekin kuulleeni huhuja siitä, että W'soran olisi mahdollisesti kuollut, mutta Melkhiorin osuudesta asiaan en ole kuullut. Mahdollista, mutta epäuskottavaa.
-
Zymeth Salkir Dkhan