Örkkien unitti koko & sijoittelu?
-
Badruk ´eadsplitta
Örkkien unitti koko & sijoittelu?
Eli kuinka kannattaisi sijoittaa n. 70 normi örkkiä ja minkä kokoisiin unitteihin
oon ajatellu 5*5 tai jotain semmoista ja kandeeko ottaa full command ja kuinka monta big 'unia? Kiitos jo etukäteen
oon ajatellu 5*5 tai jotain semmoista ja kandeeko ottaa full command ja kuinka monta big 'unia? Kiitos jo etukäteen
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
Badruk ´eadsplitta
Alle tuhat pistettä näin alussa mutta kokemuksen myötä pelit kasvavat ja ajattelin choppa & spear ja shield
Ainiin ja sitten voisi pistää hyviä ase komboja örkeille, olisin kiitollinen
Ja sitten kaipaisin vielä apuja Wolf ridereiden asettelusta, unitti koosta sekä aseista itse ajattelin boweja ja shieldejä tai spearit ja shieldit
Ainiin ja sitten voisi pistää hyviä ase komboja örkeille, olisin kiitollinen
Ja sitten kaipaisin vielä apuja Wolf ridereiden asettelusta, unitti koosta sekä aseista itse ajattelin boweja ja shieldejä tai spearit ja shieldit
5x5 on huippumuodostelma. Paniikkiin tarvitsee tappaa 7 örkkiä ja rankit säilyy jonkun aikaa. Eli koita hankkia muutama figu lisää niin saat kolme kovaa yksikköä. Spearit vievät ikävän paljon pisteitä isoilla yksiköillä, big 'uneille voisi ollakin kannattava valinta. Kilpikin on enemmän ulkonäkökysymys, tosi mies ei sitäkään tarvitse. T4 on yllättävän kova suoja varsinkin kun massaa saa kilpien hinnalla lisää.
Itse käytän wolf ridereilla jousia mistä saa aina säännöllisesti kuulla ihmettelyä, ei mikään huippuunsa optimoitu veto siis.. Pelkkä muusikko ja keihäät (kilvet näilläkin ulkonäköseikka, yksikön hinta kannattaa minimoida uhrattavalla fast cavalrylla) riittää, yksikön koko minimi 5. Parempi ottaa useampi halpa yksikkö, tarvitset näitä kuitenkin monta jotta homma tulee tehtyä.
Itse käytän wolf ridereilla jousia mistä saa aina säännöllisesti kuulla ihmettelyä, ei mikään huippuunsa optimoitu veto siis.. Pelkkä muusikko ja keihäät (kilvet näilläkin ulkonäköseikka, yksikön hinta kannattaa minimoida uhrattavalla fast cavalrylla) riittää, yksikön koko minimi 5. Parempi ottaa useampi halpa yksikkö, tarvitset näitä kuitenkin monta jotta homma tulee tehtyä.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
Badruk ´eadsplitta
Eli nyt tarvitsisin kipeästi ja nopeasti apua seuraavaan onkelmaan eli oon tekemässä kaksi 20 örkin joukkoa, toinen big 'uneja ja aloin pähkäileen kuinka kannattavaa on antaa örkeille keihäät, kilvet ja chopat? Sen takia tarvitsisin nopeasti kommentteja kun pitäisi päästä konffaan ukoille keihäitä kiitos jo etukäteen
-
Badruk ´eadsplitta