lyhin matsisi
-
tom12
lyhin matsisi
joo eli kuten otsikossa lukee mä tein tän topikin pisin matsisi innoittamana mä en oo pelannu viel ekaa pelii koska armeijan keräys on viel kesken
No vähiten aikaa lopputuloksen selvittämiseen meni edellisessä FB pelissä, kun sain master necromancerini tapatettua kierroksella yksi. Tosin toki pelasin pelin kunniakkaaseen loppuunsa, mutta eipä siinä paljon voitosta oteltu. (FB 2000p)
Ja JCL:ssä minut massacroitiin myös viimeiseen mieheen kierrokseen neljä mennessä, se oli kieltämättä nopeaa toimintaa myös... (40k 1500p)
Nämä siis tuollaisia oikeita pelejä, mitään 10min ja 5:n figun sääntötuksikelu "pelejä" tuskin viitsii käydä edes muistelemaan.
Ja JCL:ssä minut massacroitiin myös viimeiseen mieheen kierrokseen neljä mennessä, se oli kieltämättä nopeaa toimintaa myös... (40k 1500p)
Nämä siis tuollaisia oikeita pelejä, mitään 10min ja 5:n figun sääntötuksikelu "pelejä" tuskin viitsii käydä edes muistelemaan.
Vajaa tunti, neljä vuoroa ja TZ kaaos massacroitu Welltownissa Lahmia VCllä.
Jossei tietysti lasketa patrol pelejä jotka menee siinä puolessa tunnissa.
Jossei tietysti lasketa patrol pelejä jotka menee siinä puolessa tunnissa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Scientist
Hmmm, lyhin matsini on varmaankin se, etten ehtinyt tehdä vielä mitään, kun vastustajan Necrarch Vampire Lord heittää kaverin ensimmäisellä vuorolla Miscastin ja menettää loitsimiskykynsä. Tämä sitten alkaa valittamaan, että vaatii re-rollia, mutta minä olen jämerä ja sanon, että mitäs otit tuollaisen maagin ja käytit liian monta noppaa ja kuinka epävarmaa magia on jne. Kaveri sitten suuttuu tästä ja lopettaa pelin ensimmäisen vuoronsa puolessa välissä.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Nercomunda 0 vuoroa. Maanjäristys, suojassa olevat "kuolivat", maanjäristysen takia limaa valui jostain kentälle, avoimella olleet tippuivat alas rakennuksista ja "kuolivat".
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Runefang kirjoitti:Hmmm, lyhin matsini on varmaankin se, etten ehtinyt tehdä vielä mitään, kun vastustajan Necrarch Vampire Lord heittää kaverin ensimmäisellä vuorolla Miscastin ja menettää loitsimiskykynsä. Tämä sitten alkaa valittamaan, että vaatii re-rollia, mutta minä olen jämerä ja sanon, että mitäs otit tuollaisen maagin ja käytit liian monta noppaa ja kuinka epävarmaa magia on jne. Kaveri sitten suuttuu tästä ja lopettaa pelin ensimmäisen vuoronsa puolessa välissä.
On muuten harvinaisen ärsyttävää jos vastustaja lopettaa pelin heti, kun se pistehirmu kuolee... Itse ainakin pyrin pelaamaan matsin loppuun asti... Mutta asiaandw kirjoitti:Ehkä joku 2 vuoroa. Archaon kertalaakista tykillä, vastustaja lopetti.
Nopein peli varmaankin oli necromundassa... 1 vuoro, piti deployata kaikki kasaan ja kaveri ampuu scattergunilla (vai mikälie, ei nyt muista), ja poks! kaikki figut saavat str 10 paukun ja bottle outtaan
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
-
Janne Forsell
- Viesti:
-
Nightbringer
Aikoinaan 40k:ssa luovutin pelin ekalla vuorolla, kun vastustaja ampui kaikki Dark Eldarieni Raiderit alas ensimmäisellä vuorollaan. Kaikki henkiin jääneet omalla deployment zonella, kaukana vastustajasta. Lopetettiin peli ja aloitettiin toinen muistaakseni heti perään.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
-
Oberon
-
SugarDaddy
Tapoin Ulthwé Eldareilla kaikki Space Wolfit kolmessa vuorossa. Kyseessä oli 1500pts peli, semmosta...
kiitos Starcannonit
kiitos Starcannonit
Ostan ja myyn: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=34753
40k patrol-pelissä oma Vyperini tuhoutui ensimmäisellä vuorolla (vastustaja aloitti) räjähtäen ja vieden mukanaan sen verta omia että jouduin heittämään lähteekö armeija karkuun. Lopun voitte arvatakin.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
MangaReaper
Mahtoiko olla Tau'ta vastaan? Tulee vain mieleeni eräs nimeltä mainitsematon Ville Peltoniemi joka teki aikoinaan samantyyppisen tempun (tosin itse en ollut paikalla).Nightbringer kirjoitti:Aikoinaan 40k:ssa luovutin pelin ekalla vuorolla, kun vastustaja ampui kaikki Dark Eldarieni Raiderit alas ensimmäisellä vuorollaan. Kaikki henkiin jääneet omalla deployment zonella, kaukana vastustajasta. Lopetettiin peli ja aloitettiin toinen muistaakseni heti perään.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro