"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

lyhin matsisi

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tom12

lyhin matsisi

Viesti Kirjoittaja tom12 »

joo eli kuten otsikossa lukee mä tein tän topikin pisin matsisi innoittamana mä en oo pelannu viel ekaa pelii koska armeijan keräys on viel kesken
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

No vähiten aikaa lopputuloksen selvittämiseen meni edellisessä FB pelissä, kun sain master necromancerini tapatettua kierroksella yksi. Tosin toki pelasin pelin kunniakkaaseen loppuunsa, mutta eipä siinä paljon voitosta oteltu. (FB 2000p)

Ja JCL:ssä minut massacroitiin myös viimeiseen mieheen kierrokseen neljä mennessä, se oli kieltämättä nopeaa toimintaa myös... (40k 1500p)

Nämä siis tuollaisia oikeita pelejä, mitään 10min ja 5:n figun sääntötuksikelu "pelejä" tuskin viitsii käydä edes muistelemaan.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Vajaa tunti, neljä vuoroa ja TZ kaaos massacroitu Welltownissa Lahmia VCllä.
Jossei tietysti lasketa patrol pelejä jotka menee siinä puolessa tunnissa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Teurastin kaverini High elffit viimeiseen haltiaan neljässä vuorossa viime syksynä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

voitin 40k Patrollissa puolessa vuorossa.
Huumorilla, huumorilla.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Hmmm, lyhin matsini on varmaankin se, etten ehtinyt tehdä vielä mitään, kun vastustajan Necrarch Vampire Lord heittää kaverin ensimmäisellä vuorolla Miscastin ja menettää loitsimiskykynsä. Tämä sitten alkaa valittamaan, että vaatii re-rollia, mutta minä olen jämerä ja sanon, että mitäs otit tuollaisen maagin ja käytit liian monta noppaa ja kuinka epävarmaa magia on jne. Kaveri sitten suuttuu tästä ja lopettaa pelin ensimmäisen vuoronsa puolessa välissä.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Sleep kirjoitti:voitin 40k Patrollissa puolessa vuorossa.
Saanko ihan silkasta mielenkiinnosta kysyä että millä pelasit ja mitä vastaan?
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Nercomunda 0 vuoroa. Maanjäristys, suojassa olevat "kuolivat", maanjäristysen takia limaa valui jostain kentälle, avoimella olleet tippuivat alas rakennuksista ja "kuolivat".
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Dw

Viesti Kirjoittaja Dw »

Ehkä joku 2 vuoroa. Archaon kertalaakista tykillä, vastustaja lopetti.
(21:45:10) (@Eraphion) Gav thorpe tulee, failaa stupidity-testin ja uusi FB edition ilmestyy
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Runefang kirjoitti:Hmmm, lyhin matsini on varmaankin se, etten ehtinyt tehdä vielä mitään, kun vastustajan Necrarch Vampire Lord heittää kaverin ensimmäisellä vuorolla Miscastin ja menettää loitsimiskykynsä. Tämä sitten alkaa valittamaan, että vaatii re-rollia, mutta minä olen jämerä ja sanon, että mitäs otit tuollaisen maagin ja käytit liian monta noppaa ja kuinka epävarmaa magia on jne. Kaveri sitten suuttuu tästä ja lopettaa pelin ensimmäisen vuoronsa puolessa välissä.
dw kirjoitti:Ehkä joku 2 vuoroa. Archaon kertalaakista tykillä, vastustaja lopetti.
On muuten harvinaisen ärsyttävää jos vastustaja lopettaa pelin heti, kun se pistehirmu kuolee... Itse ainakin pyrin pelaamaan matsin loppuun asti... Mutta asiaan :)

Nopein peli varmaankin oli necromundassa... 1 vuoro, piti deployata kaikki kasaan ja kaveri ampuu scattergunilla (vai mikälie, ei nyt muista), ja poks! kaikki figut saavat str 10 paukun ja bottle outtaan :(
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Borderi: skavenit juoksevat kentältä yhtenä laumana ensimmäisellä vastustajan vuorolla.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Jaa-a, no se tais olla mun ihan eka matsi Banskua vastaan joskus kaks vuotta sitte ku oltiin alottelemassa warhammeria .... kesti jonku 15min eikä ollu säännöistä tietookaan. :)
Noh, se oli niitä aikoja ...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
postman

Viesti Kirjoittaja postman »

1 vuoro, tykillä ammuin vc:n kenraalin (muistaakseni vampire lord) ja vastustajani luovutti.
"We shall strike down our foes with sharp steel and cold hearts." -Malekith, The Witch King of Naggaroth-
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Aikoinaan 40k:ssa luovutin pelin ekalla vuorolla, kun vastustaja ampui kaikki Dark Eldarieni Raiderit alas ensimmäisellä vuorollaan. Kaikki henkiin jääneet omalla deployment zonella, kaukana vastustajasta. Lopetettiin peli ja aloitettiin toinen muistaakseni heti perään.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

1500pts 40k peli kiun necrot vs vastustajan pure grey knights: mun toisella vuorolla vastustaja luovuttaa kun menettää 4 7:stä psycannonistaan miun destroyereihin...
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Hävisin kolmessa vuorossa Helffien magiajyrälle. Tulipa vielä Massacre...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
SugarDaddy

Viesti Kirjoittaja SugarDaddy »

Tapoin Ulthwé Eldareilla kaikki Space Wolfit kolmessa vuorossa. Kyseessä oli 1500pts peli, semmosta...
kiitos Starcannonit :)
gawd

.

Viesti Kirjoittaja gawd »

voitin jo ensimmäisen ukon liikutuksesta luovutukseen
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

40k patrol-pelissä oma Vyperini tuhoutui ensimmäisellä vuorolla (vastustaja aloitti) räjähtäen ja vieden mukanaan sen verta omia että jouduin heittämään lähteekö armeija karkuun. Lopun voitte arvatakin.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Nightbringer kirjoitti:Aikoinaan 40k:ssa luovutin pelin ekalla vuorolla, kun vastustaja ampui kaikki Dark Eldarieni Raiderit alas ensimmäisellä vuorollaan. Kaikki henkiin jääneet omalla deployment zonella, kaukana vastustajasta. Lopetettiin peli ja aloitettiin toinen muistaakseni heti perään.
Mahtoiko olla Tau'ta vastaan? Tulee vain mieleeni eräs nimeltä mainitsematon Ville Peltoniemi joka teki aikoinaan samantyyppisen tempun (tosin itse en ollut paikalla).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”