"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wanhat figut

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Aenarion

Wanhat figut

Viesti Kirjoittaja Aenarion »

Mistä saisi vanhoja Warhammer Fantasy Battle figuja?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Mail Orderista.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Taikka ostamalla vanhemman editionin aikoihin figuja ostaneilta, luultavasti vanhemmilta keräilijöiltä, esim. sotavasaran osta/myy/vaihda- palstalla. (Huh, mikä lause... :) )
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Aenarion

Deetwo kirjoitti:Mail Orderista.

??
Frenzy
Viesti:

http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk

Eli hesan GW:stä (esim.) voit tilata sopivan määrä mitä tahansa tavaraa, osia, kirjallisuutta, vanhoja figuja, jne...
Jos vähäistäkään englannintaitoa löytyy, tuolta luulisi selviävän tilauksen minimihinta sun muut.
Viimeksi muokannut Frenzy, To 18.03.2004 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Aenarion

No tiedattäkö, onko minusta (Aenarion) tehty figua?
Frenzy
Viesti:

En usko, voisi olla liian kova pelissä...
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Sivuilla on search-toiminto, jota voi ihan luvan kanssa omatoimisesti harjoittaa.
Yleensä nyrkkisääntönä on se että jos ei haulla millään löydä niin sitten ei joko saa ollenkaan tai on sen verran kallista ettei kannata.
GW liikkeessä voi selailla citadel annualeja ja gwn catalogeja, joissa on kaikki koskaan GWn alla valmistetut figut. Tuota kyseistä figua ei löytynyt siis haulla, joten epäilen vahvasti..
Aina on ollut ja tulee olemaankin charruja ja yksiköitä joista ei sitten koskaan vaan tule ulos figuja.
Viimeksi muokannut Deetwo, To 18.03.2004 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Riippuu siitä, kuinka vanhoja.

1-2. edition aikaista tavaraa (80-luku) ei saa käytännössä mistään. Toisinaan näitä ilmaantuu veteraanien myydessä varastojaan, mutta aika harvoin. Siihen aikaan peli perustui paljon pienempiin yksiköihin, joten nykymittaisia rykmenttejä ei ole juuri missään.

3-4. edition materiaalia (90-luvun alku) saa vaihtelevasti mail orderin arkistoista. Osa näistä oli pitkään käytössä, toiset korvattiin nelosedition aikaan uusilla. Muutamien muotit ovat liian huonossa kunnossa tai kadoksissa. Kannattaa selata online storen classic-osioita ja hakata ahkerasti searchia. Tämän sukupolven tavaraa on myös jonkin verran ihmisten kaapin nurkissa ja toisinaan sitä ilmaantuu myytäväksikin.

5. edition figuista (90-luvun loppu) kohtalainen osa on edelleen käytössä. Esimerkiksi metallisista jalkaväkiyksiköistä noin puolet uusittiin kutosedikkaan. Näitä siis saa paikoitellen jokaisesta lähikaupasta. Muut löytyvät käytännössä sataprosenttisesti online storesta. Lisäksi näitä on paljonkin liikkeellä myös käytettynä. Antiikkiarvo ei ole hääppöinen ja monet tahtovat nimenomaan uusinta uutta, joten yhden pykälän vanhempia figuja voi saada hyvinkin halvalla. Kannattaa seurata OMV-palstaa ja huutokauppoja.

Rajat ovat sitten hyvin liukuvia ja edellämainitut ovat vain jonkinlaisia nyrkkisääntöjä. Esimerkiksi noin vuoden 1982 snotlingeista muutamaa taisi saada vielä pari vuotta sitten "uutena". Marauderin jättiläinen vuodelta 1990 oli uusinta uutta vitosedikan loppuun asti. Haltioiden white lionit ovat muistaakseni yhä nelosedikan aikaista mallia ja niin edespäin. Määrittelyjä on siis syytä pitää suuntaa-antavina.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Terminator kirjoitti:En usko, voisi olla liian kova pelissä...
Ei ole tehty. Mutta tuskin hän olisi ollut (no jaa, 5. edikka ;)) niin ylivoimainen, mikäli säännöt olisi tehty/tehtäisiin nyt. Mutta parempi hänet on pitää fluffipuolen kaverina.
Aenarion

Voisiko joku ystävällisesti antaa minulle linkin sinne Online Storeen tahi vastaavaan?
Maedhros

Aenarion kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti antaa minulle linkin sinne Online Storeen tahi vastaavaan?
Ison-Britannian

Yhdysvaltain

Ja kannatta vaikka opetella käyttämään Kuukkelia, sillä näiden tietojen etsiminen ei ole kovinkaan vaikeaa.
Aenarion

osaan kyllä käyttää sitä, mutta minulla ei ole loputtomasti aikaa...
Frenzy
Viesti:

Mutta tuskin hän olisi ollut (no jaa, 5. edikka ) niin ylivoimainen, mikäli säännöt olisi tehty/tehtäisiin nyt. Mutta parempi hänet on pitää fluffipuolen kaverina.
ÖÖH, puhummeko nyt samasta Aenarionista? Totta hän olisi aika ylivoimanen ollut, pisti greater daemoneja kuin heinää. (Kamalaa, löydän itseni puolustamasta Helffejä...)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Maedhros

Terminator kirjoitti:
Mutta tuskin hän olisi ollut (no jaa, 5. edikka ) niin ylivoimainen, mikäli säännöt olisi tehty/tehtäisiin nyt. Mutta parempi hänet on pitää fluffipuolen kaverina.
ÖÖH, puhummeko nyt samasta Aenarionista? Totta hän olisi aika ylivoimanen ollut, pisti greater daemoneja kuin heinää. (Kamalaa, löydän itseni puolustamasta Helffejä...)
Niin, tiedänhän minä sen. Mutta ei GW olisi voinut tehdä hänestä ylivoimaista, mikäli olisi säännöt tehnyt. Voit arvata ainakin 5. edikassa, miltä kaikki armeijat olisivat näyttäneet...
Aenarion

Terminator kirjoitti:
*LOL*
mitäs armeijaa/armeijoita itse keräät?
Aenarion

Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Näyttäisi fan-made vitosedikan sääntöpaketilta. Yhdessäkään virallisessa julkaisussa en muista nähneeni sääntöjä Aenarionille.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Frenzy
Viesti:

Joo, selvä on. En itsekään kannatta tällaisia charruja, 40k:n c´tanit ovat loistava esimerkki. Tosi säälittäviä pelissä verrattuna fluffiin ja siltikin hakkaavat kaiken mitä eteen sattuu.
Mutta voisithan Aenarion konvertoida itsesi jostain muusta vanhasta characterista, kuten Eltharionista. Hienoja voisi tulla. Mihin muuten tarvit tätä figua, dioraamaan kenties?
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Aenarion

Terminator kirjoitti:Joo, selvä on. En itsekään kannatta tällaisia charruja, 40k:n c´tanit ovat loistava esimerkki. Tosi säälittäviä pelissä verrattuna fluffiin ja siltikin hakkaavat kaiken mitä eteen sattuu.
Mutta voisithan Aenarion konvertoida itsesi jostain muusta vanhasta characterista, kuten Eltharionista. Hienoja voisi tulla. Mihin muuten tarvit tätä figua, dioraamaan kenties?
mutta entäs se lohikäärme?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”