Lizardmen: Saurus-unitti
Lizardmen: Saurus-unitti
http://www.kolumbus.fi/leo.lindgren/lissut (2 kuvaa)
5 äijän Saurus-unitti. Tuollasia sinisiä janttereita ajattelin maalata vielä 11 kpl lisää, näyttääkö ne teistä miltään? Musta ne on ihan ok=) Eikä hirveästi yli puoltatoista tuntia mene per äijä, nopeita ja todella helppoja maalata =)
5 äijän Saurus-unitti. Tuollasia sinisiä janttereita ajattelin maalata vielä 11 kpl lisää, näyttääkö ne teistä miltään? Musta ne on ihan ok=) Eikä hirveästi yli puoltatoista tuntia mene per äijä, nopeita ja todella helppoja maalata =)
Näyttävät aika suttuisilta, mutta eiköhän noilla pelaaminen kuitenkin onnistu 
Normaali litania varmaankin, ohenna maaleja ja vähennä brushaamista.
Missäs se toinen kuva on? Ou, nyt löyty.
Baset on myöskin vähän turhan latteita, tosin itsekkin sorrun samaan (pelkkää static grassia lähinnä, vähän hiekkaa välillä)
Silmät ois ihan hyvä maalata myöskin, tuo aika paljon ilmettä lisää.
Normaali litania varmaankin, ohenna maaleja ja vähennä brushaamista.
Missäs se toinen kuva on? Ou, nyt löyty.
Baset on myöskin vähän turhan latteita, tosin itsekkin sorrun samaan (pelkkää static grassia lähinnä, vähän hiekkaa välillä)
Silmät ois ihan hyvä maalata myöskin, tuo aika paljon ilmettä lisää.
Viimeksi muokannut Deetwo, La 20.03.2004 08:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Scientist
Kiide kommenteista ja vinkeistä =) Noi on tollasia bulkkiäijiä eli pyrkisin duunaan yhden tunnissa, sekin tietää vielä n. 12 tuntia lisää aikaa pelkästään yhteen unittiin. Highlitejä noissa on kyllä mutta enemmän selkäpuolella, tein suomut deadly nightshadella, ja drybrushasin ensin ultramarinella samalla kun maalaan mahan sillä ja sit vielä ice bluella drybrushaan koko äijän, naama vielä vähän raskaammalla kädellä.
Ehkäpä kuvat pettää meinaan musta noin on oikein mukavan näkösiä pelifiguja (yeah right, proxyillä pelataan kuitenki aina=), ja tykkään maalata liskoja kun niillä ei oo niin tarkkoja rajoja esim armorin ja kankaiden välillä =)
Ehkäpä kuvat pettää meinaan musta noin on oikein mukavan näkösiä pelifiguja (yeah right, proxyillä pelataan kuitenki aina=), ja tykkään maalata liskoja kun niillä ei oo niin tarkkoja rajoja esim armorin ja kankaiden välillä =)
Drubrush ei ole ehkä paras mahdollinen tyyli liskoille, mutta eivät nuo rumia ole.
-Banneri on hieno. Kuin jadea
-Pronssi on hyvä metalliväri noille
-Baset kuntoon. Lissut rämpivät viidakossa, eivät nurmikolla.
-Onko silmiä maalattu? Jos ei, niin ne kannattaa maalata ihan vain keltaisiksi, jos ei mitään erikoisempaa jaksa näperrellä.
-Banneri on hieno. Kuin jadea
-Pronssi on hyvä metalliväri noille
-Baset kuntoon. Lissut rämpivät viidakossa, eivät nurmikolla.
-Onko silmiä maalattu? Jos ei, niin ne kannattaa maalata ihan vain keltaisiksi, jos ei mitään erikoisempaa jaksa näperrellä.
-
Hirviösiru
-
Slann Mage priest
Kiitos edelleen kommenteista! =)
Arvaa mietinkö sitä, olin ihan pulassa aluks, enkä todellakaan tienny mitä siitä tekisin. Onneks sain vaan jostain idiksen ja seivasin tilanteen tolla jadejutulla, oon ite myös aika tyytyväinen =)-Banneri on hieno. Kuin jadea
Mitä siellä viidakossa sitten on, pistäkää ideoita? Bookissa liskot dalsii kyllä nurmikentillä ;-) Mistä niitä pieniä nurmituppoja jne tehdään? Olen joskus tehny oksia ja karahkoja tulitikkuja pirstomalla ja ruskeessa inkissä uittamalla, toimii hyvin.-Baset kuntoon. Lissut rämpivät viidakossa, eivät nurmikolla.
Guilty as charged, olen vähän luistanut noiden silmien suhteen mutta taitaapi tulla tosiaan vaan keltaset simmut noille kun jaksan.[/quote]-Onko silmiä maalattu? Jos ei, niin ne kannattaa maalata ihan vain keltaisiksi, jos ei mitään erikoisempaa jaksa näperrellä.
Suht. tasapaksua pelitysfigua. 
edit. Niin joo, kannattaa esim. jotain muovikasveja ostaa kukkakauppiailta tai akvaarioliikkeistä, niitä kun kiinnittää beisseihin niin tulee ihan näppäriä. Niistä samoista muovikasveista kannattaa myös vääntää pelimaastoa.
edit. Niin joo, kannattaa esim. jotain muovikasveja ostaa kukkakauppiailta tai akvaarioliikkeistä, niitä kun kiinnittää beisseihin niin tulee ihan näppäriä. Niistä samoista muovikasveista kannattaa myös vääntää pelimaastoa.
"Fact of life: The longer a man doesn't see a woman naked, the more he turns into a giant hoover-pick!"