Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The campaign web site will open for registration in June and the action will run throughout July and August. To accompany the campaign we will be releasing a range of awesome new models and a 96-page campaign book containing ten new army lists. However, in order to give you time to prepare your forces, we will be making all ten of these lists available to download for free from this site in early April!
Ihan mukava päätös GW:ltä, pääsee kerrankin tutkailemaan tulevia listoja ilman kirjan ostamista.
Eikös jollain foorumilla huhuttu että kyseiset listat ovat epätäydellisiä? Sinällään tuo olisi ihan ymmärrettävää, eihän kukaan sitten ostaisi sitä kirjaa?
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Elanthor kirjoitti:Eikös jollain foorumilla huhuttu että kyseiset listat ovat epätäydellisiä? Sinällään tuo olisi ihan ymmärrettävää, eihän kukaan sitten ostaisi sitä kirjaa?
Näin luulisin. Mutta toisaalta en usko että korjaukset kirjaan olisivat mitenkään kovin dramaattisia, nimittäin silloinhan joku pelaaja voisi ostaa ensin jonkun hyvän yksikön joka sitten huononnetaan myöhemmin, ja pelaaja ei enää haluakaan sitä armeijaansa. Joskin tästähän GW tykkäisi. Pelaaja joutuu ostamaan lisää kamaa sen edellisen pisteiden edestä. Mutta kyllä tuo on hyvä idea julkaista ne säännöt ensin netissä, sitten vasta kirjassa. Minäkin voisin katsoa millä porukalla lähden (jos lähden. Ei tiedä saako joensuun fantasiapelit täksikään vuodeksi mitään kampanjamatskua) SoC:iin.
Listat tulevat, jotta saadaan valmistella rauhassa. Kirjan ostaisin luullakseni siitä huolimatta, vaikka listat olisivat täydellisiä, fluffi on aina hauskaa.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Elanthor kirjoitti:Eikös jollain foorumilla huhuttu että kyseiset listat ovat epätäydellisiä? Sinällään tuo olisi ihan ymmärrettävää, eihän kukaan sitten ostaisi sitä kirjaa?
Ja miksi ei ostaisi? Epicin kirja ollut ilmaisena netissä kauan ennenkuin julkaistiin ja silti myytiin painos loppuun vallan vimmattua tahtia(piti oikein myydä amerikkaan tarkoitettuja kirjoja ja pistää seuraava erä tuotantoon odotettua pikaisemmin).
Ja miksi ei ostaisi? Epicin kirja ollut ilmaisena netissä kauan ennenkuin julkaistiin ja silti myytiin painos loppuun vallan vimmattua tahtia(piti oikein myydä amerikkaan tarkoitettuja kirjoja ja pistää seuraava erä tuotantoon odotettua pikaisemmin).
Joihinkin ihmisiin (muttei minuun) voi hyvinkin vedota sanoa 'ilmainen'.
Kuitenkin olen silti ostamassa sen kirjan, juurikin mahdollisen fluffin ja skenaarioitten takia. Kirja myös tuntuu käsissä paremmalta kuin nippu monistepaperia!
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Joihinkin ihmisiin (muttei minuun) voi hyvinkin vedota sanoa 'ilmainen'.
Kuitenkin olen silti ostamassa sen kirjan, juurikin mahdollisen fluffin ja skenaarioitten takia. Kirja myös tuntuu käsissä paremmalta kuin nippu monistepaperia!
Itse uskon, että ei tässä ilmaisessa listassa ole muuta kuin armeijan yksiköt, ei niiden statteja. Chaoksen Rare-Unit kohdalla voi siis lukea, että Hellcannon, 0-1 choice, mutta itse säännöt löytää kirjasta.
Hauskaa kuitenkin, että saa nähdä mitä Örkit saavat.
*Ryntää viimeistelemään Idol of Gorkkia...*
Elanthor kirjoitti:Joihinkin ihmisiin (muttei minuun) voi hyvinkin vedota sanoa 'ilmainen'.
Varmasti joku tyytyy listaan eikä osta kirjaa mutta en sanoisi silti että tuo on huono liikeidea, epicin myyntiä ei ainakaan haitannut.
Uskoisitko muuten että ulkomaalaisissa foorumeissa pistettiin jo rahanahneeksi markkinointikikaksi kun listat pistetään ilmaiseksi nettiin? Jösses, jotkut näköjään aina valittaa Mistäköhän valittaisivat jos GW alkaisi jaella figuja ilmaiseksi?-)
Minä syytän jo nyt kaikkea GW:n/ Citadelin valmistamaa rahastamiseksi
Miettikää...3 metallifiguakin maksaa jo 10-11e (hmm..noin 60-70mk) , mutta vaikka tiedän että rahaa palaa tajuttomasti en ole edes ajatellut lopettamista.
Maedhros kirjoitti:Mutta tuo on ihan järkevä vaihtoehto tuo nettijulkaisu. Tosin itse ostan mieluummin kirjan, kuin tulostan A4-pinkan.
Totta. Mutta antaa aikaa valmistella armeijansa kamppanjaan jos meinaa erikoislistaa siellä käydä. Kaippa GW:kin voi oppia virheistänsä Aikaisemmissa kamppanjoissa kun aikaa armeijan valmisteluun kamppanjaa varten oli...Pienehkö. Asiaa ei ainakaan auta jos on sellainen kuin minä eikä jaksa säästää kuukausia, jolloin figujen osto voi olla työn alla jos aikaa on vain noin kuukausi