Clawed fiends of donorian sector
Clawed fiends of donorian sector
elikkä keksin hienon armeija idean, saatte muskta sen jos haluatte:
sääntökirjassa on kuva clawed fiend of donorian sectorista, mitäpä jos tekisi niistä armeijan käyttäen deathwingin sääntöjä, laittaen figuille vain lighting claweja, ja sinne tänne muutaman thunder hammerin. Perus jätkä olisi lighting claweilla varustettu ja seassa olisi muutama isompi ja kestävämpi ja vahvempi otus joka olisi thunderhammer mies. Pitää vaan laskeskella minkälaisen armeijan noista saisi, ja käydä miettimään mitää muuta kuin green stuffia noihin tartteis.
sääntökirjassa on kuva clawed fiend of donorian sectorista, mitäpä jos tekisi niistä armeijan käyttäen deathwingin sääntöjä, laittaen figuille vain lighting claweja, ja sinne tänne muutaman thunder hammerin. Perus jätkä olisi lighting claweilla varustettu ja seassa olisi muutama isompi ja kestävämpi ja vahvempi otus joka olisi thunderhammer mies. Pitää vaan laskeskella minkälaisen armeijan noista saisi, ja käydä miettimään mitää muuta kuin green stuffia noihin tartteis.
no kamalaa! yksi maailmassa.. kannattaakohan sitten alkaa tekemään 
No tottakai jos on energiaa toteuttaa tollanen, niin kimppuun vaan, mutta esim raha ja hermot voivat olla aika tiukalla ennenkuin päästään edes puoleen väliin...
No tottakai jos on energiaa toteuttaa tollanen, niin kimppuun vaan, mutta esim raha ja hermot voivat olla aika tiukalla ennenkuin päästään edes puoleen väliin...
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Eihän tohon tartteis ku kilokaupalla green stuffia, harmi vaan kun noille deathwingille ei saa additional ccw:llä varstettuja dreadeja niin se dreadi ei oikein sovi heavy flamerhän nyt viel toimis sillee, et noi vaik sylkis tulta. Lakeskelin eilen et, tohonn tartteis 31 terminaattoria, ei se loppupeleissä oo ees paha, pitäis vaa keksiä mistä tekee sen karvan niille. Jostain nyt vaan lisää greenstuffia et pääsee kokeilee, omaa on yks neljäsosa blisullinen jälellä :[
no 31 terminaattoria ON paljon ja gs ON kallista kun sitä tarttee kilokaupalla... no mutta niin hyvä idea, että jos tosiaan uskoo ton jaksavansa tehä, niin työstämään vaan.. osta jostain kangaskaupasta sellasta ihan ohutta kangasta jossa on karvoja.. en tiiä mikä sen nimi on, tai mihin sitä kuuluis oikeasti käyttää, mutta se toimii hyvin just jos haluaa jotain turkkiä ylle.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Static Grass toimii mainiosti. Liimaa PVA liimalla kiinni ja pistää vielä vedellä ohennettua liimaa päälle niin ei pöllyä pois. Sitten vain spraymaalaa. Itse olen mm. Dire Wolffit Vampire Counts armeijaan päällystänyt static grassilla.VonCarstein kirjoitti:Mä luulen, että ton karvan vois tehä static grasista. Eka laittaa grasit ukon päälle ja sitten vaan sprayaa ja maalaa. Tota mun on pitänyt jo pitemmän aikaa kokeilla, mutta ei oo oikein sopivaa ukkoa löytynyt.
Milliputti on ainakin huomattavasti halvempaa.... Mulla on tossa laatikollinen. Tosin en ole koko pakettia edes avannut vielä.Mikke kirjoitti:Joku kaveri puhu, että jostain askartelukaupoista vois saaha GS korvaavaa materiaalia sika halvalla, en tiiä sitte kuinka totta se juttu oli, mutta kuitenki...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Tai miten ois jos käyttäisit rat ogreja normaali äijinä ( konvertoituja, static grassia päälle ) ja Iso Jehu vaikka konversio jätistä?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
hypsilurus
-
bonesripper
Se WD:ssä ilmestyny fiendi oli vissiin just tehty käyttäen noita rat ogren osia. Rat ogretkin on kalliita, mutta eipä tartte jokaista äijää työstää kokonaan uusiksmorhgoz kirjoitti:Tai miten ois jos käyttäisit rat ogreja normaali äijinä ( konvertoituja, static grassia päälle ) ja Iso Jehu vaikka konversio jätistä?