"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vc zombies ?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
WarCry

vc zombies ?

Viesti Kirjoittaja WarCry »

onko mahdollista koota zombie regiment laatikosta ghouleja?
The Man

Viesti Kirjoittaja The Man »

Enpä tiiä. Jos oot taitava konffaaja.
Lyhyestä virsi kaunis
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

On mahdollista, mutta on toinen juttu saatko käyttää konffauksiasi. Riippuu täysin vastapelaajasta tai turnauksenpitäjien säännöistä.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Murhe vastaisi tähän paremmin, mutta tosiaan, mistä tahansa voi kyllä konvertoida mitä tahansa, eikä kaiken ole pakko näyttää samalta, kuin GW:n virallinen figu näyttää.

Zombeista ghouleja tehdessä lienee kuitenkin hyvä muistaa, että tarkoitus sitten tietenkin on, että ne muistuttavat enemmän ghoulia kuin zombia, jotta vastustajan ei tarvitse arvailla mitä ne ovat. (Tietenkin skirmish muoto auttaa aika paljon.)

Eli pelkästä zombiboxista en ehkä itse yrittäisi, lopputulos luultavasti on liian zombiemainen, mutta kun lisäät sekaan vaikka empiren militiaa, niin lopputulos lienee jo uskottavampi. Tai toki voit käyttää mitä tahansa muutakin boxia kaverina, riippuen täysin siitä, millaisia ghouleja nyt tahdot sitten tehdä.

Ja kyllä on kelvoton vastustaja, jos ei anna konversioita käyttää. Tietenkään, jos tuot kasan zombeja, ja sanot että ne ovat ghouleja, ei turnauksissa yms. kannata vastustajan olettaa asiasta ilahtuvan, vaikka tuskin siinäkään mitään todellista ongelmaa on. Korkeintaan vähän menetettyjä WYSIWYG pisteitä.
WarCry

:P niinpä mutta miten hitossa loihdit militia boxista mitenkään ghoulin näköisiä ukkoja???? ei ne paljoa puutu zombeista.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse tein aikanaan mordheimiin ghouleja juuri Terärattaan ehdottamalla tavalla, eli sekoittamalla ihmisten paloja (??) joukkoon. Eli valitsin zombiregimentistä ne jalat, vartalot ja kädet jotka näyttivät "vähiten kuolleilta". Päät otin sitten human mercenaries (=empire militia) boxista, etenkin paappa -pää(tm) ja huiviheppuli sopivat erinomaisesti.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
WarCry

mutta eikö sa ala jo olemaan yhtä hinnakasta kuin ostaisi niitä blistereinä??
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

WarCry kirjoitti:mutta eikö sa ala jo olemaan yhtä hinnakasta kuin ostaisi niitä blistereinä??
Ei jos ostat 2 boksia ja sekoitat ne hyvin saat 50e 40 ghoulia ^_^
Kun taas blistereissä 40 maksaa 130(?)e..
The small boys have come to see me hang
WarCry

noniin mut ne on sentäs oigeiita modelleita no varmasti ostaisin boi paketit ku vaan näkis millasta jälkeä tulee ettei kukaan ola valittamaan :P
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hyvää jälkeä luulisin tulevan, ei siinä mitään. Ehkä jotain pamppuja konffaisi vielä käteen, pelkkien päiden vaihtaminen on ehkä liian zombiemainen yhä. Ja mitä hemmetin oikeita modeleita, ihan oikeita ne ovat konffatutkin. :D Ja konffatuista figuista saa tottakai aina omaperäisyyspisteitä, ja omaperäisyys ei ole ikinä pahasta. En ihan noin rankkoja konffauksia ole figuihini tehnyt, mutta tekisin kyllä mielelläni jos olisi tarvetta. Otinhan minä hilparimiehiinkin militiavartalot, ja ne on silti 'oigeita' figuja. ;) Konffaus on pop, sitä kunnioitetaan aina kunhan se näyttää edes vähän hyvältä ja pääasia on että näyttää siltä mitä se kuvaa. Konffaa pois, kyllä 40 ghoulia on aina hyvä olla. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
WarCry

no niin kai sit :P kiitos kiitos.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Itse tein ghoulini suoraan vain militiasta, maalasin ne sopiviksi. Voila. Eikä kukaan epäillytkään niiden olevan mitään muutakaan, kuitenkin koko armeijan ainoa ihmisenmuotoinen ja kokoinen skirmaajayksikkö.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
WarCry

No kai tää täs samal menee :P, että kummat olisivat vc armyssä käytännölisempiä zombit vai lurkit itse ajattelin ottaa 2 boxii lurkkeja 2 zombi poketin tilaan mutta en ole varma kumpi on järkevämpää :P
Deetwo

Zombit on halvempia, niitä saa helpommin summonoitua ja niitä saa siis otettua enemmän.
Mutta ovat vielä huonompia tappelemaan jos mitenkään mahdollista :)

Tosin ei se ole ennenkään haitannut. Summonhordettajalle toki kait molempia, itse käytän pelkkiä skeletoneja Lahmia listoissani... En vain pidä zombeista :)
WarCry

itse ajattelin bloodlienenä blood dragoneja eikö ne olekkin aika taitavia tuossa summonaamisessa ja muutenkin combatissa siihen sit niit konffattuja kouleja ja sitten niitä lurkit/zombit päälle ja totta maar mustia nihtäjiä sit ethreal blokiks spirit hossuja ja bansheet pelotteleen :P siis nostaako kuolleista manaajat zombeja helpommin ku lurkkeja?
Deetwo

Blood dragonit on kaikkein huonoimpia taikojia, saavat yhden power dicen vähemmän.
Combatissa kyllä ovat kovia, lyövät parhaimmillaan kovempaa kuin kaaoslordit :)
Zombit saavat summonissa bonuksen, +1 zombie per noppa, eli esim 11+ casting on 2d6+2 kun skeletoneja se on vain se 2d6.
Muista ottaa myöskin fell batteja sekä kolme necroa :)
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

WarCry kirjoitti:itse ajattelin bloodlienenä blood dragoneja eikö ne olekkin aika taitavia tuossa summonaamisessa ja muutenkin combatissa siihen sit niit konffattuja kouleja ja sitten niitä lurkit/zombit päälle ja totta maar mustia nihtäjiä sit ethreal blokiks spirit hossuja ja bansheet pelotteleen :P siis nostaako kuolleista manaajat zombeja helpommin ku lurkkeja?
Blood Dragonit ovat huonoimpia taikomisessa, mutta parhaimpia mätössä. Ja kyllä, zombeja on helpompi manata kuin lurkkeja (tai yhtä vaikeaa, mutta zombeja saa kerralla enemmän)
WarCry

aijoo :D tulkitsin ton gw sivuilt sne tekstin väärin :P mutta sitten taistelussa ne ovat huononpia ja eikö niillä oo se stupidity juttu en oo mikään kokenut vc pelaaja :P mut eikö se oo tavallaan ihan sama kumpia käyttää
vai mitä? ja spirit hossut ethreal blokiks noiden skellujen/sombien eteen?
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Zombiet ovat hyvä pohja ghouli konversioille. Yksinään niiden päät ja osat näyttävät mielestäni turhan kuolleilta. Ghoulit ovat kuitenkin elossa.

Oma tarkoitukseni on rakentaa ghoulit empiren militiasta ja zombeista ja tuloksena olisi tarkoitus saada tavallista vähemmän degeneroituneita ghouleja. Ne käyttäisivät yhä vaatteita (tosin vaatteet olisivat rikki, likaisia, eivätkä ghoulit juuri niiden vaihtamisesta perustaisi), lisäksi nämä kantaisivat muitakin aseita (ruosteisia miekkoja, nuijat ovat hyviä, osalle tietysti isoja luita jne). Koska ghoulien degeneraatio ei olisi yhdenmukainen niin mukana voisi käyttää ehkä osaa zombie päistä ja muista osista.

Tälläisen projektin jäljiltä jää myös paljon sekä empiren, että zombien osia muuhun konffaukseen. Ja kuten joku oli laskenut rahaa säästyy roppakaupalla, kootessa on hauskaa ja tulos on uniikki.
WarCry

mutta ei siitä ihan 40 ghoulia léivota mutta hällä väliä :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”