"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

typhus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
weis
Viesti:

typhus

Viesti Kirjoittaja weis »

No niin tätä mä oon odottanu mun ekat figu kuvat nettiin ja vielä ihan hyvin onnistuneet kuvat.Maalia on tullu ukkeleihin vejeltyä semmosen reilun puoli vuotta.Figu joka nyt on esillä on mun eka ei pelifigu ja ostin sen koska oli sen verran komiata poekaa.

http://pbase.com/valnir/inbox

Kommentteja ja ohjeita maalauksen tason parannukseen tulevissa figuissa otetaan vastaan ilo mielin. Ja kuten sanoin oon aika aloittelija joten ei noilta paljoa voi odottaa.Huomenna pistän vielä parista peli figusta kuvat.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Eater

Viesti Kirjoittaja Eater »

siis hä toiha oli hiano ja toi oli sun eka figus?
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Ei eka, vaan ensimmäinen "huolella" tehty.
Figu oli oikein kiva, nurglemainen ja muuta. Metallit näyttivät minusta hieman elottomilta, tuossahan oli metallimaalaustopicci alla. Laitathan vielä basen kuntoon? ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
weis
Viesti:

Joo tai no tässä on semmonen hassu juttu että tää on ikäänku mun eka "showcase" figu mutta kun aloin tuon jälkeen maalaan shaggothia niin siitä on nyt tulossa paljon parempi.Joo metallit on vähän mitä on mutta putkiin selässä ja siihen kärpäseen olkapäässä oon tyytyväinen. Ja base on todellakin vielä kesken luovuuden puutetta. Ideoita tohon baseen otetaan vastaan:
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Mutaa? Sekotat ruskeeta ja vihreää maalia eri-keepperiin, tulee tosi mutaista. Mutta se ei oikein kontrastoisi muuta figua, ehkäpä tavallisempi olisi parempi. (Ruohoa, muutama kallo, vähän hiekkaa jne..)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
weis
Viesti:

Joo ajattelin ite vähän samantapasta mutta jos nyt jollaki jotain mullistavaa uutta ideaa on niin kyllä sitä tänne saa lähettää. Muistakaa kommentoida!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”