"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkki tietoo tarttisin??

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
orc92

örkki tietoo tarttisin??

Viesti Kirjoittaja orc92 »

tartteeks örkit taikoja?? mitä kantsisi ostaa jos mulla on black orc rykmentti, goblin rock lobber, lohikäärtme, 1 river troll, 3 savage örkki, 1 boar boy, susi vaunu, goblin svarm ja giant
warhammer is the best
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

kyllä niitten WAAGH! taijat on ihan ok ja sä tarviit vähintään 3river trollia jos aijot niitä käyttää.
Ei örkeillä ole lohikäärmettä vaan wyvern joka ei syökse tulta niinkun muut lohikäärmeet.
Tarviit myös lisää noita boar boyz jätkii silä et saa niitäkään käyttää peleissä.
Sinä tarvitset kyllä savage örkkejä sillä ne ovat tosia kovia jos ne on käytössä big uneina. :)
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

snotling swarmit (oletan, että goblin swarmit ovat snotlingeja) ovat joskus ihan "mies" paikallaan, mutta niitäkin tarvitsisi sen 2+. Varmaan kannattanee ostaa massaa, eli 1*orc boyzeja ja sitten joitain gobboja... Mutta corea kumminkin!
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Perus örkkejä paljon paljon ja ainakin pari shamaania..
Eye is green.
--DeadMan--

Viesti Kirjoittaja --DeadMan-- »

Tässä olisi joitain neuvoja 1000 pts armeijaan. Mutta nämä tietenkin ovat vain neuvoja joten kannattaa itse miettiä mistä pitää ja sen perusteella päättää armeijansa.

Herot: Suosittelisin 1000 pts peleihin 2 shamaani- ja 1 lähitaistelija heroa.
Coret: 2 uniittia normaaleja örkkejä (toinen kenties big`uneiksi?) 1 uniittia night gobboja ja tietenkin fanaticit :) Ja goblin wolf riderit toimivat myös. Niitä voisi laittaa kaksi kappaletta 5 uniitteja.
Special: 4 chukkaa ja kenties orc chariotti? (itse en tosin pidä/osaa käyttää chariotteja)
Rare: rare ei ole laisinkaan pakollista 1k peleihin, mutta tietenkin niitäkin voi ottaa.

Itsekkin olen aloittelija, joten kannattaa kuunnella vakavammin esimerkiksi Runefangin mielipiteitä, joka osaa asiansa paremmin kuin minä.
Roksteri

Viesti Kirjoittaja Roksteri »

--DeadMan-- kirjoitti:Tässä olisi joitain neuvoja 1000 pts armeijaan. Mutta nämä tietenkin ovat vain neuvoja joten kannattaa itse miettiä mistä pitää ja sen perusteella päättää armeijansa.

Herot: Suosittelisin 1000 pts peleihin 2 shamaani- ja 1 lähitaistelija heroa.
Coret: 2 uniittia normaaleja örkkejä (toinen kenties big`uneiksi?) 1 uniittia night gobboja ja tietenkin fanaticit :) Ja goblin wolf riderit toimivat myös. Niitä voisi laittaa kaksi kappaletta 5 uniitteja.
Special: 4 chukkaa ja kenties orc chariotti? (itse en tosin pidä/osaa käyttää chariotteja)
Rare: rare ei ole laisinkaan pakollista 1k peleihin, mutta tietenkin niitäkin voi ottaa.

Itsekkin olen aloittelija, joten kannattaa kuunnella vakavammin esimerkiksi Runefangin mielipiteitä, joka osaa asiansa paremmin kuin minä.
Tässä miettisin kyllä kahta Shamaania. Mielummin yksi Shamaani hyvin suojaatuna. Jos otat Night Goblineita ota Night Goblin Shaman. Muuten listass aon ideaa, ja paljon! Myös Black Orcit on hyviä, mutta vain mättö listaa vastaan. Itselläni ei ole Orc Charriottia, mutta hetikun se ilmaantuu kauppaan aijon ostaa sen. Ensinäkin se on erittäin tyylikäs, toisinaakii se on suhteellisen tehokas ja kolmannekskii haluan opetella sen säännöt, jotka olen jo lukenut pariin kolmeen kertaan.
theunholybeast

Re: örkki tietoo tarttisin??

Viesti Kirjoittaja theunholybeast »

orc92 kirjoitti:tartteeks örkit taikoja?? mitä kantsisi ostaa jos mulla on black orc rykmentti, goblin rock lobber, lohikäärtme, 1 river troll, 3 savage örkki, 1 boar boy, susi vaunu, goblin svarm ja giant
KYLLÄ! KAIKKI armeijat tarttee taikoja, ellei sitten satu olemaan täysin järjetön KHORNE-armeija... anteeksi nyt vain jälleen kerran kielenkäyttöni, mutta niin se menee. Jok'ikinen armeija tarvitsee jonkinlaisen maagin. Ellei muuten niin dispelloinnin takia
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Siis onko tuossa armeijassa yhtäkään core-yksikköä? Tai yksikköä ylinpäätään?

Noh, kuitenkin tuosta magiasta sanoisin, että kyllä kannattaa. Itsekin pelaan usein 2000pstn pelejä neljällä shamaanilla ja kyllä ne tuhoa aiheuttavat. Ja huumoriakin riittää, kun lvl 4 shamaani alkaa pomppimaan ympäri kenttää.
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Tarviit Coree esim. Orc Boyzeja, Wolf Ridereita, Night Goblinnei ja fanatikkeja
Ja myös jonkun Army Generaalin.
Gragh is back.
roadmaster

Viesti Kirjoittaja roadmaster »

Kyllä trvii taikoja. Vaikka ittelläni ei oo yhtään taikovaa typpii. Aion ostaa varmaan heti kun saan rahaa niin jonkun shamaanin. Eiks Grimgorn osaakkin taikoo ?
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

roadmaster kirjoitti:Eiks Grimgorn osaakkin taikoo ?
Oletan, että tarkoitat Grimgoria, joka on Mustien örkkien johtaja, joka ei todellakaan osaa taikoa.

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Noita sinun joukkojasi ei voi kutsua armeijaksi, eli tarvitset Core yksikköjä.

Örkit on tunnettuja massasta ja halvan pistehinnan takia se ei ole ongelma.

Kaksi 25-30 örkin yksikköä (toinen Big Uneja) ja muutama 25-30 gobon yksikkö (fanaatikkoja unohtamatta)tuo jo kestävyyttä.

Mitä kysymykseen tulee, niin Waaagh spellit on tuhovoimaisia ja jo muutamalla maagilla saa aikaan paljon, johtuen niistä extra power nopista mitä tulee lähitaistelusta.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Magiasta sen verran, että Waaagh!- magia todellakin on tehokasta, mutta jos haluat kunnolla taikoa; ota sitten se Great Shaman + 3 tavallista shamania. Muuten suosittelisin sitä kahta level 1 tai 2 shamaania kahdella rullalla (siis, 2 rulla molemmilla).

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”