"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

VDR ja ork ´eavy bomma

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Bumba

VDR ja ork ´eavy bomma

Viesti Kirjoittaja Bumba »

olettekos pelailleet paljon VDR ruleilla/ ork ´eavy bommalla?
ajattelin itse että örkkien 1500pts. voisi survaista yhden ´eavy bomman käyttäen konffattua Revell pienoismalli lentokonetta(pituus 22-28cm)

jos on muita ehdotuksia bomman modelliksi otan mielelläni vastaan!
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

mää näin kerran jollain sivulla tai wd:ssä, kun oli tehty juuri örkkien kone meeserschmitt Me 262 B-la/U1 pienoismallista ja kumma kyllä minulla itselläni on juuri tuo kone ei siis örkki mallina mutta minullakin on käynyt mielessä tehdä örkeille kone. tämän koneen pituus on 15cm. sulle ehkä liian pieni. kannattaa ottaa joku revellin kone. sillä ne on mun mielestä helpoimpia koota. itte kuitenkin teet valintas.

mutta sinähän teet pommikoneen, joten siinä olis sopiva hiukkasen isompi kuin tuo yllä mainittu kone. mää ottaisin joko suihkuturbiini koneen tai roottori koneen jota sitten moottoreista jonkin verran uudistaisi. nykymaailman koneet ei mun mielestä sovi örkeille.sillä ne on liian moderneja

mitäköhän tää sua auttoi? ite pidän toisen maailmansodan koneista enemmän ja se varmaan näkyy. suosittelen kyllä revellin koneita
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Bumba

Myykö revell sitten isompia kuin 28cm pituisia?
Bumba

lueskelin tuossa juuri VDR:ää ja keksin aigas namiskukkelin örkeille:

twin-linked long barreled mega gatling rokkit launcha blastilla!!!

D3 S9 AP2 blasteja re-rolleilla range 48´´ *slurps*
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Bumba kirjoitti:lueskelin tuossa juuri VDR:ää ja keksin aigas namiskukkelin örkeille:

twin-linked long barreled mega gatling rokkit launcha blastilla!!!

D3 S9 AP2 blasteja re-rolleilla range 48´´ *slurps*
Eikä maksa paljoa...
Bumba

ei toki :) voihan tuommoinen maksaa pisteensä takaisin(100pts.!!!!!) pelkkä ase!!! mutta sitten kun esim. 2 vuoroa saa paukuttaa terminaattoreita ja heittää niissä D3 heitoissa +5 ja osumissa +5(re-roll) niin +2 kaatuu termoja ja kun on blasteja niin kyllä niihin muutama hitti/kuuppa tulee!
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Bumba kirjoitti:Myykö revell sitten isompia kuin 28cm pituisia?
joo. mulla on jenkkien pommikone B-26 marauder ja sen pituus on 29.8cm ja siipien kärkiväli 24.1cm joten se myy vielä isompuiakin koneita. yleensäkkin pommikoneet on isompia kuin 25cm siis pituudeltaan. ainakin revellillä. ja muuten tarkkuus kannnattaa olla 1:72 tai ainakin suosittelen
Bumba

kiitoksia, kävin tänään malmin prismassa katsomassa.. Kyllä sieltä kaiken kokoista löytyy.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Bumba kirjoitti:ei toki :) voihan tuommoinen maksaa pisteensä takaisin(100pts.!!!!!) pelkkä ase!!!
--- Ei ne pisteet, mutta tuon aseen WYSIWYG mallintaminen... ^-^;

Huomaa että Twin-Linked ja/tai Gatling-ominaisuutta ei saa lisättyä Blast-ominaisuuteen. CA2004, sivun 63 oikea laita, toisiksi ylin kappale. Selitys on syvältä, mutta sääntö on siinä...

Kun saat sen kasaan niin pistähän kuvia, itse ainakin tahdon sen nähdä! =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

ja muista että Mega aseita saa vain Warmachineihin ja liikkumattomiin...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Bumba

koneeseen tulee: 2 smart big bombia(näitä kai saa kaikkiin lentsikoihin.)
2 twinlinked gatling rokkitlaunchaa(vaikka maksaa paljon niin otan.. Tyylia ;) )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”