Miten maalata punaiset hiukset?!
Miten maalata punaiset hiukset?!
Otsikko kertoo kaiken, eli apua tarvitaan etten pilaa figua... 
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Lyhyt vastaus: ei mitenkään välttämättä punaisella. Oranssi ja ruskea tuottavat usein paljon luontevamman sävyn. Haltioilla olen joskus laittanut erittäin ohkaisesti sekaan sopivaa kultamaalia. Maaliin sekoitettuna ns. hile ei erotu, mutta tulos on aavistuksen verran kiiltävä, kuten punaisille hiuksille sopii. Yksi hyvä resepti on tehdä liioitellun räikeä oranssi sävy ja himmentää se sitten ruskealla ja punaisella inkillä. Täydellistä reseptiä en osaa sanoa, koska se riippuu pitkälti käytössä olevista maalimerkeistä ja -sävyistä.
Pitkänkin vastauksen voin kaivaa jos vielä löydän. Kokeile nyt ensin tuota. Pilaa vaikka joku toinen figu.
Pitkänkin vastauksen voin kaivaa jos vielä löydän. Kokeile nyt ensin tuota. Pilaa vaikka joku toinen figu.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
baretul
Niin siis punaiset hiukset ei ole koskaan täysin punaiset, siitä ei tule kovin luonnollisen näköstä jos rupeaa korostelemaan red gorea jollain blood redillä, niinkuin jo Dolmot sanoi. Mieluiten alottaa jostain rusehtavasta sävystä, kuten joku terracotta, sekotettuna vaikkapa scorchediin ja sitten korostettu terracotalla ja sekotamalla siihen hiukan valkosta, punasta ja oranssia, tai vaikkapa vaan oranssia tai valkosta, riipue iha millasta jälkeä hakeaa. Tossa olis yks aika kätevä kuva tähän liittyen: http://www.kenkellyart.com/online-shop/ ... darknesslg
-
Kellokoneisto
Itse luultavastikin aloittisin tekemään Dark Fleshillä tai Terracottalla, Sen pääälle pari mixiä em. maalia ja blood rediä, tämän jälkeen blood red yksinään ja sitten joko mixi blood redistä ja fieyr orange/blazing orange, mikä se onkaan se GWn, tai em. maali yksinään...
Mutta, siis en missään nimessä aloittaisi Red Gorella tai Blood Redillä... Ruskeasta oranssiksi, väliin voi laittaa punaista... Koska, eihän ns. punainen tukka ole edes punainen vaan oranssin sävyinen ruskea...
Mutta, siis en missään nimessä aloittaisi Red Gorella tai Blood Redillä... Ruskeasta oranssiksi, väliin voi laittaa punaista... Koska, eihän ns. punainen tukka ole edes punainen vaan oranssin sävyinen ruskea...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Kellokoneisto
-
baretul
Mahtaisiko onnistua jos laittaisi ensin vaikka darkfleshiä ja sitten bloodrediä tai bloodredin ja darkfleshin sekotusta ja lopuksi fieryorangea? Mitäs tuumitte?
Pitäisi maalata punatukkainen tyttölapsi mutta olen viimeksi maalannut figuja about 10 vuotta sitten niin vähän hirvittää
ed: niin en jaksanut tehdä uutta topickia joten uppasin tämän..
Pitäisi maalata punatukkainen tyttölapsi mutta olen viimeksi maalannut figuja about 10 vuotta sitten niin vähän hirvittää
ed: niin en jaksanut tehdä uutta topickia joten uppasin tämän..
Hmm. Minulla on melko varma kikka punaisen tekemiseen, jota olen onnistuneesti käyttänyt moniin kääpiöihin ja muutamaan IG-jannuun. Eli aloitetaan maalaamalla koko tukka-alue valkoisella, sen jälkeen lyödään päälle Bubonic Brown. Eli tasainen kerros kirkasta Buboa, jonka jälkeen sekoitetaan punaista ja ruskeata (inkkiä tai maalia) sellainen suhde että se punainen jää vähäsen alakynteen. Eli punertavanruskea. Sekoitetaan vielä vettä tähän seokseen, ja sivellään koko tukka sillä. Vettä saa olla aika rennosti, ja voi sitten vedellä muutaman kerroksen tätä laimeaa 'värjäysainetta.'
Toivottavasti oli apua, kokeilkaa ihmeessä ja pistäkää kirjepommia jos pilasin figunne tällä
Toivottavasti oli apua, kokeilkaa ihmeessä ja pistäkää kirjepommia jos pilasin figunne tällä
niih.
-
Höpsönassukka
-
Elf & Goblin