Keisarin Lähettiläät osa III Varjot(tulee kohta)
-
Andromedus
Keisarin Lähettiläät osa III Varjot(tulee kohta)
Juu tässä vaan ilmottelen että saan varmaan jutun huomenna valmiiksi. En tiedä muistaako kukaan enää minua mutta olen Andromedus...ajattelin ilmoittaa vaan että olen hengissä ja huomenna saan tarinani varmaan kirjoitettua loppuun. En ole käyttänyt sotua aktiivisesti moneen viikkoon mutta aijoin palata tänne taas näitä tarinoita raapustamaan vaikka koulua onkin jälellä.
Mitä mie tässä enää höpötän, olen asiani sanonut.
Mitä mie tässä enää höpötän, olen asiani sanonut.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Andromedus
-
Andromedus
Tervetuloa takaisin maanpinnalle, Andromedus
Täällää ollaan vaan höpisty, että olisit jossain ulkomailla
Odotan jo sitä tarinaa.. Tämä voisi kiinnostaa
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
Andromedus
Hmm.. Jossain joku sanoi, että olet varmaan ulkomailla, koska sinua ei kuulunut. Ja taidoinpa itsekkin vahvistaa asian
Etsinpä sellaisen.. Nyt löytyi, se jälkimmäinen asia, nääs
Eräs vähemmän hohdokas tyyppi kirjoitti: Andromeus on varmasti varasijalla, jos hän vaivautuu tulemaan paikalle( Missäköhän sekin kettu luuraa? Varmaan jossain ulkomailla)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
Andromedus
-
Andromedus
Phuuh, tulipahan taas vappua vietettyä. Hengissä ollaan ja täällä taas. Hienoa, että Androkin on täällä taas! Ryhdyin jo ihmettelemään.
Juu, odotan sitä fb-tarinaa mielelläni ja voisihan sitä Ignatiustakin lueskella. Ja rupeahan taas lueskelemaan tarinoita. Andron kriittistä palautetta kaivataan.
Oletko edes lukenut uusinta Gromiani?
Juu, odotan sitä fb-tarinaa mielelläni ja voisihan sitä Ignatiustakin lueskella. Ja rupeahan taas lueskelemaan tarinoita. Andron kriittistä palautetta kaivataan.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Andromedus
Max Paynessa Ammuskellaan, juu know, bum bum. Siitä tuli hiukan inspaa mutta...nyt on faba etusijalla.Wolffer kirjoitti:Miten nämä liittyvät toisiinsa??Andromedus kirjoitti:mutta on sitä Max Payne 2 tullu pelattaa hiukan niin vois kait alkaa 40ktakin kirjoittaa.![]()
joo ja luen kaiken tekstisi iganatiusta odotan ehkä eniten mutta kyllä se fabakin kelpaa.
OT Max payne 2 on liian helppo /OT
En valitettavasti, lukaisen kun aikaa riittää. Nyt on tulossa kaikki himeen heureka kakat ja radiohaastattelut että hyvä jos kerkiää ite ees kirjoittaa.Grom Hardhammer kirjoitti:Phuuh, tulipahan taas vappua vietettyä. Hengissä ollaan ja täällä taas. Hienoa, että Androkin on täällä taas! Ryhdyin jo ihmettelemään.
Juu, odotan sitä fb-tarinaa mielelläni ja voisihan sitä Ignatiustakin lueskella. Ja rupeahan taas lueskelemaan tarinoita. Andron kriittistä palautetta kaivataan.Oletko edes lukenut uusinta Gromiani?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.