"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lentämisestä vihulaisrykmenttien yli

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Lentämisestä vihulaisrykmenttien yli

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Eli voiko flyer lentää vihollisrykmentin yli vai onko se charge niiden kimppuun??? Olen vähän huono englannissa :(,en saanut kunnolla selvää, jos sitä edes mainittiin...
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Nopealaa vilkaisulla voi lentää yli mutta ei jäädä päälle
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Voi lentää yli ja voi jopa chargettaa yli mikäli näki hyökkäyksen kohteen ja laskeutumistilaa löytyy.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Maaston ja vihollisten ylitse pääsee aivan vapaasti, jos saa sen tilan laskeutua. Vihollisiin on pidettävä tuuman hajurako, jos ei chargea. Metsät rajoittavat liikettä sillä tavoin, ettei niihin voi laskeutua, eikä niistä nousta lentämään.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Tarkennuksen paikka: näkeekö lentävä unitti automaattisesti toisen unitin yli jolloin voi myös aina charssia unitin yli jos vaan laskeutumis tilaa riittää?
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Vähän riippuu, jos vaikka Dragonin edessä on High Elf spearmenejä (WD) niin näkeehän se yli, mutta jos siinä tiellä onkin vaikka toinen Dragoni niin silloinhan LOS blokkaantuu eikä voi chargea, korjatkaa jos olen väärässä..
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

valnir the reaper kirjoitti:Tarkennuksen paikka: näkeekö lentävä unitti automaattisesti toisen unitin yli jolloin voi myös aina charssia unitin yli jos vaan laskeutumis tilaa riittää?
Ei näe automaattisesti. Lentävät laskeutuvat aina maahan liikkeensä lopuksi, joten ne eivät chargenjulistushetkellä näe yksiköiden yli elleivät itse ole large targetteja.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Riittääkö chargeen, että yks modeli lentävästä unitista näkee vihollisen unitin? Ja jos riittää, niin pääseekö kaikki combattiin jos move riittää?
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Riittää ja pääsevät
Life is only a game...
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Kiitos, tämä ollut hieman epäselvää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jullevi kirjoitti:
valnir the reaper kirjoitti:Tarkennuksen paikka: näkeekö lentävä unitti automaattisesti toisen unitin yli jolloin voi myös aina charssia unitin yli jos vaan laskeutumis tilaa riittää?
Ei näe automaattisesti. Lentävät laskeutuvat aina maahan liikkeensä lopuksi, joten ne eivät chargenjulistushetkellä näe yksiköiden yli elleivät itse ole large targetteja.
Tai ellei kohde ole large target.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

No niin kiitoksia kaikille että selvensitte.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”