Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Eli voiko flyer lentää vihollisrykmentin yli vai onko se charge niiden kimppuun??? Olen vähän huono englannissa ,en saanut kunnolla selvää, jos sitä edes mainittiin...
Maaston ja vihollisten ylitse pääsee aivan vapaasti, jos saa sen tilan laskeutua. Vihollisiin on pidettävä tuuman hajurako, jos ei chargea. Metsät rajoittavat liikettä sillä tavoin, ettei niihin voi laskeutua, eikä niistä nousta lentämään.
Tarkennuksen paikka: näkeekö lentävä unitti automaattisesti toisen unitin yli jolloin voi myös aina charssia unitin yli jos vaan laskeutumis tilaa riittää?
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Vähän riippuu, jos vaikka Dragonin edessä on High Elf spearmenejä (WD) niin näkeehän se yli, mutta jos siinä tiellä onkin vaikka toinen Dragoni niin silloinhan LOS blokkaantuu eikä voi chargea, korjatkaa jos olen väärässä..
valnir the reaper kirjoitti:Tarkennuksen paikka: näkeekö lentävä unitti automaattisesti toisen unitin yli jolloin voi myös aina charssia unitin yli jos vaan laskeutumis tilaa riittää?
Ei näe automaattisesti. Lentävät laskeutuvat aina maahan liikkeensä lopuksi, joten ne eivät chargenjulistushetkellä näe yksiköiden yli elleivät itse ole large targetteja.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
valnir the reaper kirjoitti:Tarkennuksen paikka: näkeekö lentävä unitti automaattisesti toisen unitin yli jolloin voi myös aina charssia unitin yli jos vaan laskeutumis tilaa riittää?
Ei näe automaattisesti. Lentävät laskeutuvat aina maahan liikkeensä lopuksi, joten ne eivät chargenjulistushetkellä näe yksiköiden yli elleivät itse ole large targetteja.
Tai ellei kohde ole large target.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.