chaos terminator
chaos terminator
joo kun satuin lukemaan rulebookkia ja huomasin kaaoxen termixien pystyvän deep strikettämään. vertasin tätä tietoa nykyisen kaaos codexin kanssa, eikä codexissa mainittu deep strikestä mitään. eli miten on
sivu 17
" Terminators may teleport onto the battlefield and set up using the Deep Strike..."
älä luota Rulebookin armeijalistoihin. Ne ei ole enää käytössä millekkään armeijoista...
" Terminators may teleport onto the battlefield and set up using the Deep Strike..."
älä luota Rulebookin armeijalistoihin. Ne ei ole enää käytössä millekkään armeijoista...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Perjaatteessa juu, mutta sitten se saattaa myös teleportatessaan ilmestyä pelilaudan ulkopuolelle/vihollismodelien päälle, jolloin teleporttaavat kuolevat.Esgalsir kirjoitti:Mitenkäs se Deep Strike muuten toimii?
Onko se niin että ne pystyy teleporttaan ittsensä minnevaan, mutta se epäonnistuu jollain ykkösellä ja figuuri kuolee?
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Deep Strike löytyy sääntökirjan sivulta 132, oikeanpuoleinen palsta.
Kannattaa nyös lukea Rulebook Clarifications FAQ, jossa on kaksi lisätarkennusta Deep Strikeen. FAQ on pdf-formaatissa, sivun alalaidassa:
Chapter Approved
Kannattaa nyös lukea Rulebook Clarifications FAQ, jossa on kaksi lisätarkennusta Deep Strikeen. FAQ on pdf-formaatissa, sivun alalaidassa:
Chapter Approved
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.