Tomb kingien armybookissa selitettiin se undead systeemi vähän vaikeasti, joten en ymmärtänyt kaikkea.
Voisitteko korjata jos olen väärässä:
Undeadit eivät juokse karkuun vaan rykmentti ottaa woundeja sen verran kuin ne hävisivät taistelun. Jos rykmetistä 12 tuuman päässä on BsB ne ottavat yhden woundin vähemmän combat reson takia kuin tavallisesti. Bone giantin ja scorpionin undead construct säännöt meni vähän yli, joten sen voisitte selittää.
Undead sääntö tomb kingeillä
Undead sääntö tomb kingeillä
"Chaos is the only true answer"
Always count as if they're within 12" from the battle standard, mitäs epäselvää tuossa on? 
Eli esim jos vaikka häviät kahdella niin construct ottaa yhden woundin combat resolutionista. Ja jos bsb on lähellä niin hyötyy siitäkin, eli menettää kaksi vähemmän.
Eli esim jos vaikka häviät kahdella niin construct ottaa yhden woundin combat resolutionista. Ja jos bsb on lähellä niin hyötyy siitäkin, eli menettää kaksi vähemmän.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Lisäksi Battle Standardin ja Undead Construct säännön vaikutukset ovat kumuloituvia, eli jos esimerkiksi 12" sisällä Icon Bearerista oleva Ushabti-yksikkö häviää taistelun kahdella, se ei ota lainkaan haavoja. Kolmella häviämisestä ottaisi yhden haavan jne.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."