No niin, vihdoin olen itseni saanut pakertamaan oikein urakalla ja saanut koottua koko Grom Rautavasaran fluffin yhdelle sivulle (phuuh, kyllä tuli hiki). Tein siis koko homman front pagen avulla ja siksi osa jaksotuksista saattaa olla pahasti pielessä. Pitäisi nuo kuitenkin ihan luettavia olla.
Eli TÄSSÄ siis Grom Rautavasaran matka viidakoista Mahtavaan Metsään.
Jotta tämä ei heti putoaisi sivulle 5+, niin toivonkin että kommentoisitte tällä kertaa tätä koko "trilogiaa". Mikä on mielestänne paras näistä kaikista ja mitä valitettavaa löydätte näistä tarinoista (varmasti on jotain!)? Esim. jos luette kaikki peräkkäin löydätte varmasti epäkohtia.
Kun katselin näitä sivuja, niin en löytänyt kuin muutaman pitkän tarinasarjan. Taitaa olla melko harvinaista tällainen pitkä trilogia sotavasarassa. Örkeistäkään ei näitä ennen oltu kauheasti kirjoiteltu (nythän mm. Jesh on onnistuneesti seurannut esimerkkiä), joten miten olen mielestänne onnistunut kuvaamaan örkkejä? Joillakin saattaa olla hieman eri käsitys warhammer-maailman örkeistä, kuin minulla ja se saattaa näkyä tarinoissa.
Tietysti joillekin, jotka ovat kaikki tarinani lukeneet tämä on melko turha, mutta toivon että vakiokaarti antaisi tyhjentävän palautteen. Ja hei, kritiikkiä otetaan tässä vaiheessa vastaan mieluummin kuin mieluusti.
Tässä vaiheessa Grom Hardhammer kiittää lukijoita, jotka ovat kannustaneet ja kehuneet eteenpäin ja yhä uusiin ja uusiin kirjoitelmiin. Thanx guyz. Ja jotta ei ihan unohtuisi: Seuraava pätkä Gromia on matkalla korpulle, joten pian saatte lisää (Luultavasti tänään (torstai).). Viimeistään perjantaina (muuten voitte vaikka tönäistä yv:llä jos olen unohtanut). Luvassa on melkoista hubamättöä. Tähän loppuun vielä hymiöitä, joita unohdin tästä niin leppoisasta viestistä: