"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten tehokas nemesis force weapon on =][= lordilla?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
=][= lord cordaus

Miten tehokas nemesis force weapon on =][= lordilla?

Viesti Kirjoittaja =][= lord cordaus »

niin elikkäs kysymys on otsikossa ja haluaisin niitä vastauksia suht nopeasti?
if you say something bad about the Emperor.
Inquisition of Ordo Malleus will find you!
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

En itse ottaisi, sillä strena kolmosella ei sillä ole hirviästi mahdollisuuksia kutitella mitään marinea isompaa.
Kannattaa ennemminkin hyödyntää acolyyttien tykinruoka-sääntöä ja ottaa inkville Thunder/Daemonhammer, jolloin se voi jo saadakkin jotain aikaan.

-A

EDIT: Ai hups, puhuttiin NEMESIS force weaponista... Noh, tuossa kumminkin mietteeni force weaponista.[/i]
Viimeksi muokannut Abu, Su 09.05.2004 21:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
=][= lord cordaus

Varmaankin mut se maksaa 25 pts ja lisää +2 strenaa . entäs sitten digital weapons kun saa +2 iniativee ja on strena nelosen hitti closksessa 4+ ku se maksaa 10 pts.

Onko GK hero elikkä Grand master terminator armourissa jolla on pääsy melkein kaikkee dh armuoris ja kaiken lisäks psyykkeri kannattava ku taulukot on ws5/ bs5/ s4/ t4/ 3 woundii/
4 attackii/ ld10 ja 145pts! Ja vielä 3-9 GK terminaattorin seurue.
Ai nii mitä figua sitte käyttäs tällasena?
Viimeksi muokannut =][= lord cordaus, Su 09.05.2004 18:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Mie käyttäisin Brother Captain Sterniä jolle antaisin sen miekan tilalle sellasen Halberdin mikä on sillä GK terminatorien Brother Captainilla.
" From The Darkest of All Places i Found You."
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Codexin mukaan Inquisitor Lord ei saa Nemesis force weaponia. Vain Grey Knighteille on mahdollistaa antaa nfw (ne ovat siis, GK hero, GK terminator sekä GK:t).

Mistä löysit sen, että se olisi 25 pistettä?
quiritzen

Viesti Kirjoittaja quiritzen »

Kuten Druzhina Captain totesi Inquisitor Lord ei saa Nemesistä sillä sitä ei armouryssä. Nemesis on grey knightien oma vehje jota kukaan muu ei saa.

25 pisteen hinta olisi muuten aika törkeän halpa sillä jo pelkkä tavallinen force weaponkin maksaa 40 pojoa, ja siihen vielä +2 strenaa, huh huh...
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

=][= lord cordaus kirjoitti:Ai nii mitä figua sitte käyttäs tällasena?
Käypä katsomassa http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=24315. Itse olen päätynyt konvertointiin ja pohjana käytän ehkäpä Logan Grimnaria, Terminator Captainia, GK Terminaattoria tai Brother-Captain Sterniä. Pitää miettiä vielä.
=][= lord cordaus

Ok. eli sitä ei siis saa sille.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Grey Knight Grand Masterista kyseli joku, menee vähän offtopiciksi mutta olkoon.

Tämä kaveri on yksi pelin kovimmista tappelijoista. Olen itse kaatanut mm. 6 terminaattoria + chaplainin, carnifexin ja muutaman demonprinssin, kunkin kombateissa jossa GMaster oli käytännössä ypöyksin. Ainoa varuste mitä tämä kaveri kaipaa on boltpistol stormboltterinsa tilalle ja sacred incence. Tällöin mies huitoo rynnäköstä kuutta noppaa s6 powerweaponilla i5, aiheuttaen demoneille (siis myös eldar avatar) -1i. Tarkoittaen, lyödään samaan aikaan rynnäköivän slaanesh-prinssin kanssa. Ja kaikki tämä todella halvalla.

Kaverin ainoa iso ongelma on kuljetus. Joko lantikkaan tai chimeraan. Tarvitsee siis kaverikseen jonkin tankissa kulkevan yksikön. Ei sitä oikein jaloittelemaan voi jättää.

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Squirrel kirjoitti: Tämä kaveri on yksi pelin kovimmista tappelijoista. Olen itse kaatanut mm. 6 terminaattoria + chaplainin, carnifexin ja muutaman demonprinssin, kunkin kombateissa jossa GMaster oli käytännössä ypöyksin. Ainoa varuste mitä tämä kaveri kaipaa on boltpistol stormboltterinsa tilalle ja sacred incence. Tällöin mies huitoo rynnäköstä kuutta noppaa s6 powerweaponilla i5, aiheuttaen demoneille (siis myös eldar avatar) -1i. Tarkoittaen, lyödään samaan aikaan rynnäköivän slaanesh-prinssin kanssa. Ja kaikki tämä todella halvalla.
okei, nyt pitää kyllä korjata pari virhettä.
a) GK Grandmaster on Terminator armoissa eli hän ei voi käyttää bolt pistoolia.
a) Sacred Incense ei voikuta Eldat avatariin. tämä equ syö initiativea vain kaaoksenkätyreiltä. Mikä ei ole sinäänsä mikään huono juttu koska tuolloin nämä pääsevät lyömään ennen normaaleitakin Chaosmarineita.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Mainiota ;)
Kiitos Brightstar. Huomaa kyllä, että olen ensisijaisesti aina ollut kaartipelaaja... Ei meillä noita terminator-panssareita ;)

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”